17 Ekim 2013

RENKLERİN GÜZELLİĞİNE BAKIN :)

MERHABALAR :)

bayramın 3. gününde mutlu ve sevdiklerinizle birlikte bir bayram geçirmeniz dileğiyle başlıyorum bugünkü postuma.. 

efenim...A101 diye bir marketler zinciri hasıl oldu birkaç senedir biliyorsunuz çevremizde.. ben ruh halim elvermemesinden dolayı küçük marketlere giremiyorum...küçük ve karanlık ve hatta düzensiz oluşlarınında bu konuda katkısı olduğu doğrudur itiraf etmeliyim..

ancak geçenlerde birgün --sanırım ilk defa yapacak bişey bulamadığımdan-- daldım A101 den içeri..tam ellerim boş çıkış kapısına yönelirken aşağıdaki cicileri gördüm kendimden geçtim :)


cuocake li peçete yüzüklerinin tatlılığına bakarmısınız ?? 3er adetten 2 farklı desen olmak üzre 6lı takım halinde satılıyordu 3 tlye inanabiliyor musunuz ??





bu bulaşık fırçası ise geçen sene annişkomun bana aldığının  farklı bir versiyonu.. ve evet hiç ihtiyacım yoktu zira diğeri sapasağlam hizmetine devam ediyordu..ancak son birkaç senedir edindiğim alışkanlığım üzere beğendiğim ve memnun kaldığım şeyleri yedekliyorum birdaha bulamama ihtimaline karşı..bu güzellik de bu yüzden alındı şunun sevimliliğine bakar mısınız  :) fiyatı 5 tl idi sanırım :/

bazen mutluluğun pahallı hediyelerden ve lüks seçimlerden geçtiğini sana n özellikle ben gibi aslan burçları için güzel ve mutluluk verici deneyimler bunlar... zira paha biçilemez olan alınan veya hediye edilen şeylerin fiyatı değil; yaşattıkları mutluluktur..

hepinize hayattan zevk alacağınız deneyiimlerle geçen günler diliyorum sevgiyle kalın  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder