15 Aralık 2013

BİR SORUM VAR YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ ??


MERHABALAR SEVGİLİ ARKADAŞLARR
uzun zamandır kendi çapımda sıkıntısını yaşadığım ve araştırdığım; ancak bir türlü cevabını bulamadığım bir sorunumu paylaşmak istiyorum belki aradığım cevaplar sizdedir ne dersiniz

blogger'a girdiğimde sol tarafta takipçisi olduğum onlarca blogun güncel paylaşımlarını sadece b irkaç blog dışında göremiyorum...blogger'ı açtığımda sadece bu birkaçının güncellemeleri var.. ve ola ki canım birşeyler daha okumak öğrenmek istiyor; bu sol banddaki blogları tıklamam gerekiyor ve bakıyorum herbiri birsürü paylaşımda bulunmuş..bu çok can sıkıcı..



bu işlemi yapmak zorunda kalmak da öyle...



biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi lütfen..aksi takdirde blogger'a üye olmak; gündemi ve güncelleri takip etmek nasıl zevkli olabilir ki resmen işkenceeeeee
yardım piliiiiiiissss !!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder