27 Haziran 2014

MİMLENMİŞİM BEN YİNEEE :))

sevgili blogger arkadaşım GRİ LADY beni mimlemiş..mimlerin birbirini tanımak ve yönlendirmek adına çok işe yaradığını düşünüyorum ve severek katılıyorum..bakalım mimler ve cevaplarım nelermiş ???

1-)  Blog yazmak sana neler kazandırdı ?
 yazmaktan çok; öncelikle blog okumak bana çok şey kazandırdı..alışverişlerimde almaya cesaret edemediğim veya içeriğini bilmediğim ürünlere artık daha cesur yaklaşıyorum..mutluluklarım; sevinçlerim ve üzüntülerim; ürettiklerim...paylaşılabilir hale geldi kendime sakladığım tüm yaşadıklarım :))

2-) Ne tür kitaplar ve filmlerden  hoşlanırsın ?
akıl oyunları içeren; gerilim tipi romanlar


3-) Tekrar tekrar okuduğun bir kitabın var mı ?
victor hugo-sefiller....bilmiyorum kaç kere okuyup kaç kere aynı sona ağladım :( sorulmadı ama en çok izlediğim film de ÇAĞRI'dır...çocukluğumdan beri nezaman yayınlansa izlerim..her seferinde tüylerim diken diken olur...bu gece de izliycem mesela :)

4-) Seni tanımlayan en iyi 5 kelime ?
kızıma göre 
1-mikemmel
2-uyuuuussss
3-inatçı
4-helva yapmayan(aslında genel olarak tatlı yapmayan
5-surat ifadesi sürekli böle olan..yani muzur...


5-) Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir ? Kişisel - Moda - Yemek - Teknoloji ?

hayata dair her türlü blogu okurum...yaşanmışlıklar ve tecrübeler; ilgimi çeken konular

ben de bayrağı diğer bloggar arkadaşlarımdan
BİR DİLİM LİMON
BAYAN VERTİGO
VE
KIRMIZI YAĞMURLAR'a  devrettim...eğlenceli mimler arkadaşlarrr :))

6 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım Gri Lady beni de taglemiş, şehir dışına gidiyorum gelince hemen yanıtlayacağım. Öptüm :*

    YanıtlaSil
  2. Cevaplarını çok sevdim. Özellikle de kızının seni tanımlama şeklini , gerçekten çok şeker..:)
    Bende Sefiller ' i çok severim. Klasik kitaplarımdan en sevdiğimdir..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim :) ahhh özge'mle yaşadıklarımız gerçek anlamda enteresan şeyler... beni gözünüzde huysuz virjinin ikiz kardeşi (tabii ki daha naziği) kızımı ise mesela onun karşısında halden hale giren sanatçılar gibi düşünün... işin en güzel tarafı; birbirimizi ve neyi neden yaptığımızı ve yukarıdaki gibi tanımlamalarıın ne anlama geldiğini okadar iyi biliyoruz ki... :))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalarrr; böylelikle ben de blogunuzu keşfetmiş oldumm ve takibime aldımmm :):))))

    Sevgilerimle kocaman öpücük :)

    YanıtlaSil