12 Temmuz 2014

HAZİRAN AYI BİTENLER&ÇÖPE GİDENLER

MERHABAAA BEBİŞLERİMMM :))

uzun zamandır bloga uğradığım yok bilgisayarımdaki teknik bir aksaklıktan dolayı..oldukça fazla post ve de enerjim birikti.. sanırım bu arada geçen zamanın açığını kapatabileceğim ne dersiniz 
bu ay gerek istanbul'da olmam gerek te vakitsizliğim sebebiyle oldukça az

ÖNCE GENEL BİR GÖRÜNÜM

saç bakımından maskelere hatta serum fizyolojiklere kadar birçok ürün bitmiş her nekadar çok bişey bitirmemişim desemde ehüeh :)
SAÇ BAKIM GRUBU 

bonacure mousture kick köpük: ehh artık biliyorsunuz bonacure'un bu serisi benim ayrılmaz bir parçam...kuru ve inatçı dalgalara birebir tavsiye ederim :))
elidor krem 7/24: hiç ama hiçbir işe yaramayan bir ürün....ne yatıştırma ne nemlendirme vaadini yerine getiriyor..haaa...yağlandırmayı nemlendirmeden sayıyorlarsa orasını bilemem...çöpe gitti :(
sterimar burun açıcı fizyolojik: alerji,nezle veya türlü sebeplerden burnunuz tıkanıyorsa başvuracağınız en temiz içerikli açıcılardan :)


PARFÜM GRUBU
avon perceve deodorant: avonun perceve parfümünü birkaç kez denemişliğim var..istanbulda bu deodorant bana hediye gelince kullandım oldukça sevdim..tek sorunu biraz yakıyor :(
8x4 deodorant: cıkkk...bunu da kullanmam birdaha...sıkarken zehirlenmeniz olası..o nasıl bir basınç ve o nasıl bir asitse :(
kenzo amour: benim bu hayatta en çok sevdiğim; yerine hiçbirşeyi koyamayacağım parfümüm...aralara bazen çeşit olsun diye kullandığım calvin clain-eternity; hugo boss femme kullandığım oluyor ancak amour benim parfümüm kesinlikle...tek sorun bu rengini bulmak :(

BAKIM GRUBU

biorichi salatalık maskesi:dönem dönem kullandıklarımdan biri..verdiği  nem harika
half moon A&E patch gözaltı maskesi: yaaaannniii :/ pek bir etkisini göremedim...morluklar yine morluk; torbalar hala mevcut :( bidaha almam sanırım :(
diadermine siyah nokta bantları: paramın çöpe gitmesine sebep bir başka ürün...hem pahallı hem hiçbir işe yaramıyor..üstelik çıkarmayı hedeflediği siyah noktaları yarıda bırakınca iltihaplanmasına sebep oluyor
nose strip burun bantları: bayıldımm...bayıldım...hem ucuz; hem kendisinden isteneni tam anlamıyla yerine getiriyor..acilen stoklanacaklar arasında ;)
masque nonique maske: aaa....işte bunu tek geçerim..nerden aldımsa biyerlerden 3 paket almışım..gerçek anlamda bir nem maskesi üstelik içerikten kalanlarla ellerinizi ve boynuuzu da memnun edebilirsiniz..benim tek sorunum bunu nerden adığımı hatırlamıyorum okuyanınız ve bileniniz varsa bana yardımcı olabilir mi lütfenn 

benim bu ay tükettiklerim bunlar..sizler neler kullandınız; neleri çöpe attınız?? deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
birdahaki postta görüşmek üzere bebişlerimmmm 


2 yorum:

  1. Cettua burun bantları benim de favorilerim arasında
    Sen sevmemişsin ama Elidor 7/24 benim asi saçlarımı biraz olsun sakinleştirmişti. Verdiği nemi beğenmiştim

    Yeni ürünlerde görüşmek üzere diyelim öyleyse :))

    YanıtlaSil
  2. işte böyle birinin memnun kalmadığından diğeri memnun olabiliyor..veya tam tersi :( sevgiler :))

    YanıtlaSil