31 Ağustos 2014

OLUMLU OLACAKSA; TABİRİ CAİZDİR ;)


01,09,2014 

saat 04:39 ...

marmaris...
saatler önce mışıl mışıl yatmışım; nefis rüyalar görmüşüm...
sonra bir nefes daralması bir sıkıntı...

Allahım ölüyorum!!
şükür ki; ezana yakın vakitte gidiyorum ; 

son 1 kez daha duyuyim huzurla gözlerimi kapatıyim derken...

huzur....son nefes..

bunlar bana başka bişiiii çağrıştırdı Allah affetsin... 

vardım gittim pc'nin başına..
tık tık dökülüverdi parmaklarımdan; 

arattırdım guugıl amcaya...

sırf 4:34 .... 4:44 arasını son bi kez daha duyuyim; 

SEVDİCEĞİMİ düşünerek son bi kez daha söyliyim diye... 

ANAAA!!! O DA NE!!!
biricik George'umun ennn bi sevdiğim parçasının oficial videosu yok!!! 

ALLAHIMMMM KIII-RİİİİZZZZ !!! 
sanırsam içeriğinden dolayı.. 

bademlerin işi olabilir 

sittin senenin videosunu arak etmişler Allah tepelerinden baksın!!! 
meğer buna delaletmiş bak içimde aniden zuhur olan sıkıntı... 

ben de eldekilerle mutlu olmanın yollarını denedim...

 dinledim..izledim..söyledim...
mutluyum..huzurluyum.. 
bunu da boşuna anlatmadık heralde !!! 

bi hayra yor; 

bi tabir et bu hallerimi sevgili BLOG  kişisi 
     
sabah uyanınca pozitif yorumlar istiyorum yoksaaaaaa.....

biliyorsunuz....

YAPTIKLARIM; YAPACAKLARIMIN GARANTİSİDİR




2 yorum:

  1. Merhabaaaa :)))
    Ne kadar harika bir gün değil mi :))))

    YanıtlaSil
  2. gözümü george ile açmışım; kötü olabilirmi zaten ki hiççç ;)

    YanıtlaSil