27 Şubat 2015

HAYATA DAİR PRATİK BİLGİLER :)

MERHABA BEBİŞLERİMMM !!!

                                                                 


aslında uzun zamandır biriktirdiğim sağlık ve mutfak bilgilerim var benim..ama 1 önceki postumda belirttiğim gibi gündem hiçbir şekilde paylaşım yapmaya ve üretmeye elverişli olmadığından bu bilgiler de bir köşede bekliyorlardı haliyle...


severim ben bu tip hayata dair paylaşımları...püf noktalarını;uyarıları okumayı..okuduğum ve öğrendiğim aklımda kana ne varsa da uygulamayı da severim...bugüne kadar bu tarz paylaşımlardan ne kadar faydalandım diye dönüp bakarsam ; neredeyse %90 denenmiş test edilmiş memnuniyet diyebilirim :)

neyse konuyu fazla uzatmıyor ve sizi bu pratik çözümler ve sağlık alanında uyarılarla başbaşa bırakıyorum...ilk fotoyu da önce kendime sonra da benim gibi ''ALTIN ORAN'' sahiplerine armağan ediyorum


















12 yorum:

  1. Bu bilgilere bayıldım. Hepsi çok gerekli bilgi.
    Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. süper bilgiler bir kısmı bildiklerim di ama tekrar okumak iyi oldu bilen bilmeyenlere anlatsın mantığı ile paylaştım ki okuyan çoğalsın:)))
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Harika bilgiler bunlar. Derlemişsiniz ne güzel. Herkesin işine yarayacak türden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yarar ve ozaman çok mutlu olurum hele mide ve şişmanlıktan yakınan biri olarak en büyük dileğim bu

      Sil
  4. süper bilgiler midem sürekli yanar mesela benim kızartma alkolde kullanmam ama ,asitli içecekler ve sigara var bilmiyordum araştırmadım da hiç

    YanıtlaSil
  5. Süper bir paylaşım olmuş, tamda ben diyete başlamışken .))

    YanıtlaSil
  6. Bu guzel paylasim icin tesekkurler
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Aman Allahım ne faydalı bilgiler. sağolun

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bilgiler paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bilgiler vermişsiniz. Emeğinize sağlık. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil