27 Eylül 2015

BİR DE KARTOPU BEBEK YAPMIŞIM MESELA ;)

BEN GELDİM...
BEN GELDİM...
BENNNN...
GELLL-DİİMMMMMMMMM


MERHABA BEBİŞLERİM NASILSINIZ ???

güzel geçtiğini umduğum bir bayramın ardından ilk postumda hepinize merhabalar

blog programıma baktım da sergiye katılan minnoşlarımdan kartopu bebeği yayınlamadığımı farkettim...
elbette kaçırmış veya dikkatinizi çekmemiş olabilir sergimizi ve bebeklerimiz görmek için sizi BURAYA TIKTIK la alalım önce isterseniz ;)

kartopu bebek; oldukça zahmetli ve çalışması farklı bir bebek...ilk aşamalarını fotoğraflamayı unutmuşum affedin...
klasik kalıp çıkarma ve gövdeyi oluşturma aşamaları bilirsiniz ;)
bu bebeğin extrası; kafasının adı üstünde kartopu gibi olması için yuvarlak köpük malzemeden yapılıyor olması...
gelelim yapım aşamalarına...


kalıplar çıkarılıp beden oluşturulduktan sonra geliyoruz işin fashion kısmına ;)

itiraf ediyim ben canlı renklerden vazgeçemiyorummmm!!




şu alttaki ceket yok mu şu alttaki ceket!!!
biraz sıkılasam kendime bile dikebilecek kadar oldum desem yeridir..her bir milimetresi gerçek anlamda terzi ustalığı gerektiren bir iş ki; bende değil terzilik; sökük dikme mefhumu bile yoktur ayıptır söylemesi ehi..ehiehhh


kıyafetler giydirildi peki n'oldu bitti mi???
HAYIRRR!!!
ŞİMDİ SIRA GELDİ STYLING AŞAMASINA 




PEK SÜSLÜYÜM AMA DEĞİL Mİ ;) SANIRIM BİRAZ ANNEME BENZİYORUM :)



nasıl ??? 
hakkımdaki bütün düşüncelerinizi heyecanla bekliyorum sevgili blogcanlarım...

birdahaki postuma kadar hepiniz mutluluk ve sağlıkla kalın  










1 yorum: