19 Ocak 2016

ANNE ŞEFKATİNDE YENİ TİLDA'M ;)

BENNN GELDİM 
SELAMMM SELAMMMM SELAM SEVGİLİ BLOGCANLARIM

memleketin 4 bir yanı soğuktan kardan kırılır; uçuşlar iptal edilecek hale gelirken güneşli bir marmaris gününden merhabalar size :))

yok...bu kez uzun uzadıya bir post yok arada çok okumayı sevmeyen kitleye de hitap etmek lazım ehehee 
sizlere doktorumun türlü çeşitli yasaklamalarına rağmen ağır aksak da olsa bitirdiğim-bitirebildiğim daha süt kokulu bebesi kucağında bu nazenin hanımı tanıştırmayı bir borç bilirim efenim :)


bitmiş haline şöyle bir bakıp foto foto sona yaklaştıralım mı sizi ;)


haftalarca orda burda süründürdüğüm kalıplarım nihayet vücut buldular


itiraf ediyim; bu işte en çok KAFA DİKMEYİ sevmiyorum :( grrrrrrr !!


ne yani saçsız bir bebek olacağımı mı düşünmüştünüz siz ??


benim güzel annem ne ciciler dikiyormuş bana???
hem de en sevdiğim kumaştan oh missss :)


keçeden; dikişsiz ve bildiğin bir çizme üretmek ?!?!?!
bu kadarı artık gerçekten benim için mucize :)



elbiselerim ütüden çıkmadı mı?? havva gibi kaldım orta yerde???


ohh..ütüleniyor neyse şimdi giyerim sıcacık sıcacık :)


ardından şu meşhuuurrr çizmeler
  

bir de bebek tutuşturdu elime annem benim!!!
sanki ben kendim bebek değilim :))






beğendiniz mi beni bilmem ama kreatif saçlarımla ben kendimi çok beğendim

mutlu ve sağlıklı kalın bebişlerim muummmwwaahhhhhh




5 yorum:

  1. bayıldım saçına, başına en çok da bebişine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerrr :) beğenileriniz benim için çok önemli :)

      Sil
  2. Sizin bu el becerilerinizi görünce hem özeniyorum hem kıskanıyorum, çünkü bende düğme dikme becerisi bile yok süpersiniz tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size bir sır veriyim....
      bebekler dikerim...
      goblenler işlerim...
      ama ne sökük onarabiliir ne düğme dikebilirim ;)
      hobi bambaşka birşey...gecikmeden bir deneyin derim ;)
      ne olursa...ister tığ işi ister resim ahşap boyama...ister taş boyayın veya makrome yapın...
      veya bunlar gibi en basitinden başlayarak bebek dikin...
      kendiniz ve KENDİ ZEVKLERİNİZ İÇİN birşey yapın derim ben ;)
      naçizane :))
      sevgilerimle :)

      Sil