16 Şubat 2016

OCAK AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

VEEEEEE...
BLOGGER'LIK TARİHİMDE BİR İLK!!!!
AYNI GÜNDE 2.POSTUM 

MERHABA BEBİŞLERİM

sanırım pırıl pırıl havanın verdiği enerjiden; hız kesmeden bitenler postumuza geçmeye ne dersiniz ;)
önce bi toplu katliam...
şeyyy...toplu görünüm demek istemiştim eheheee :))

daha çok renkli kozmetiklerimden kurtuldugum bir ay olmuş ocak ayı...
hep de öyle olmuştur..
beni bilenler bilir....hangi marka ve nereden alınmış olursa olsun; ne kadar ödemişsem ödemişim;
son kullanım tarihi veya kapak açım tarihine çok dikkat eder; ürünlerimi bu hassasiyetle kullanırım...
çevreme de aynı hassasiyeti aşılamaya çalışırım bilenler bilir ama hey hat!!!
evlendiğinden beri (15 senedir) aynı kalemi kullanan arkadaşlarım var..
tuhaf!!!


her neyse...
helelim benim kullanıp tükettiklerime ;)

maybelline falsies volume maskara: bir loreal volume express değil elbette ama dar zamanda iş gören cinsinden...bu tanımlamaya rağmen dibini görmüş olmam da ayrı bir takdir sebebi :))

m.a.c. peaches allık: sonuna kadar.... evet sonuna kadar verdiğim parayı helal ettiğim bir ürün...yenisi alındı bile :)

loreal telescopic maskara: işte benim günlük maskaram...günlük dedim aman dikkat..sonra sorumluluk kabul etmiyorum...

m.a.c. paınterly pot : öle bayıla aldığım; 1 yıl boyunca neredeyse her gün kullandığım ürün...sanırım benden artık kurtulmak istedi ve şöyle dibinde 1 tırnak kadar kalan kısmı kurumuş ayağına yatarak emeline nail oldu...sipariş ettim; yenisi yolda hihihihiiiiii :)

maybelline dream touch köpük allık: tam bir fiyasko...hijyenik değil...pigmentasyon sıfır..kokusu berbat...üstelik bu kaliteye göre çok da pahallı...sonra diyorsunuz ki ne var bu m.a.c'larde !!
,
benefit puff off corrector: hiçbir şekilde parasını hak etmeyen bir ürün...ucundaki ütüye aldanıp bi numarası var sanıyorsanız yanılırsınız okadar söyliyim...

m-express takma tırnaklar: kullanmadan attığım ürünlerden...evet evet 1 kez bile kullanmadım ve tam 4 paketti inanabiliyor musunuz ?? tek kuruş ödemeyip lilakutu'nun hediyesi olması tek tesellim :)

wynn alkolsuz aseton: üzgünüm hiçbir işe yaramıyor...tek artısı su matarasını andıran metalik ambalajı kiiii; yine de çöpe gitmekten kurtulamadı zira aseton ardı en nihayetinde içinde :(

flormar kabuki fırça: çok sert...çok dökülüyor..can acıtıyor...açısı güzel değil ve..ve ...KOKUYOR!!!evet yanlış okumadınız...ne yapsam o ilk geldiği günkü kokudan arındıramadım

missha perfect cover bb cream: bu ürünün hayatımın ürünü olduğunu söylememe gerek yok sanırım...bilmiyorum kaçıncısı bu kullandığım ???  çok memnunum çoookkk !!!

make up for ever kaş kiti: arkadaşlar bu ürüne dikkat!!! gerektiği ilgiyi görmediğini düşünüyor ve çok üzülüyorum sanırım fiyatı bunda en büyük etken!! ama fiyat performans karşılaştırması yaparsanız verdiğiniz arayı sonuna kadar hak ediyor..süresi dolduğu için atmak zorunda kaldım ve 1 yılda daha çeyreği bile bitmemişti inanabiliyor musunuz??? söylememe gerek yok; siparişi verildi :)

dudak ve göz kalemleri: markaları yves rocher,flormar,m.a.c emily... 1 tanesi hariç (emily'di sanırım) hepsini sonuna kadar kullandım asansörlü kalemleri bu yüzden çok seviyorum...

eklips makyaj süngeri: parama yazık deyip direkt çöpe attığım ve kendime çok kızdığım bir ürün...ilk kullanımda parçalandı sıkarken..gözünü seveyim beauty blender'ın!!! 

baykuşlu el ısıtıcı: çok pratik bir ürün ben yurtduşından edinmiştim birdahaki kışa sanırım birkaç tane daha satın alıcam :)

dipnot:dalin ıslak mendil ve eklips dentfloss'ları yazmama elbette gerek yok zilyon kez yazıldı okundu..ama şu kuru kafa ıslak mendillerden nerde bulursanız alın çok işe yarıyor ;) ben sanırım watsonstan almıştım...



sevgiyle ve bakımlı kalın bebişlerim 





3 yorum:

  1. Hiç üşenmemiş yazmış tek tek:)

    YanıtlaSil
  2. eeeee...sen de okumuşsun ama n'aberr ???? hahahhaaa :))
    şaka bi yana.....zor ve eve tıkıldığım dönemlerden geçiyorum..hava güzel enerjiyi anca böyle atıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. hahahaaa bende aynen dedimki hiç üşenmemiş yazmış maşallah derken yorumları görünce kahkahayı patlattım yorumlar 10 numara olmuş :))) iyi yapıyorsun zor dönemler atılmalı sevgiler

    YanıtlaSil