23 Aralık 2016

MATRUŞKA YASTIKLAR

HOOLA BEBİŞLERİM 


sanki çookkk güzel bir yıl geçirmişiz de bitmesini istemez gibi bir hal var üzerimizde yanılıyor muyum??
değil elbette aslında!!
hatta şahsi kanaatimce hiç yaşanmasaydı daha çok mutlu ederdi...
gün geçmiyor ki bu hissi yaşattıracak yeni bir olay olmasın !!!
bombalar..
yangınlar..
şehitler..
kadın şiddeti...
hayvan tecavüzü...
aslında pardon tecavüzün her türlüsü...
bak yine aklıma geldi ve tüm enerjim düştü...
o vakit sizi yapım aşamalarını yazmaya üşendiğim;
peki itiraf edeyim basitliğinden dolayı gerek görmediğim matruşka yastıklarla baş başa bırakıyim ;)

matruşka yüzeyler kumaş değil; arzu ettiğiniz desenlerle hazırlanan desenli-renkli keçeler


geri kalan sadece sizin süsleme arzunuz ve zevkinizle şekillenecek olan yastığınızı dikme aşaması...
ben desenim yeterince renkli ve süslü olduğu için sadece desene uygun renkte sutaşı ile çerçevelendirdim ve sonuç gördüğünüz gibi :))


ve elbette bu yastıkları salonumda değil; kızımın odasında kullanacağım

herşeye rağmen umutla ve sevgiyle; 
üretken kalın bebişlerim


2 yorum:

  1. işlerimiz de olmasa ne yapardık bilmem her gün artan sinir katsayısını bir tık da olsa aşağı çekiyor .dünya güzellikleri yerine tepişmeyi seçenlere dediklerimi buraya yazmayacağım.
    Ellerine sağlık canım her iş zorluklar için de olacak değil ya biraz da pratik güzelliklerle uğraşmak iyidir dinlendiririr:)

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum...hobilerim olmasa ne yapardım bilmiyorum...keşke herkesin bir hobisi olsa dünyada bulaşacak pislik huzursuzluk savaş aramasa :(

    YanıtlaSil