8 Haziran 2017

İLK DOĞAÇLAMA AMİGURUMİ BEBEĞİM :)

EVET MUTLUYUM; GURURLUYUM...
BEN GELDİM BEBİŞLERİM !!
YİNE EVET :))
bu sefer öyle böyle değil; 
gerçekten kendi gayretimle;
onnnca baltalamalara rağmen..
ilk doğaçlama bebeğimi bitirmemin hazzıyla ve haklı gururuyla buralardayım..
bu belki birçoğunuz için hiç önemli bir süreç değil..
 belki abartı gelecek hissettiklerim..
ama çoookk uzun yıllardır pinterest efendimisss sayesinde bayıla bayıla izlediğim amigurumi bebekler benim için bir ütopyaydı..
yapabildiğim tek şey görsel biriktirmekti..
evet tığ işinde..şiş işinde onlarca yaptığım iş vardı..
ama bu farklı bir olaydı zira şemalar vardı;
o şemalar türkçe değildi..
ve ben onları okumak;hayata geçirmek notasında kilitlenip kalıyordum..
marmaris küçük ve kurslar açısından rutin bir yer..
defalarca başvurdum böyle bir kurs açılsın diye ve sonuç olumsuzdu..
bir gün dualarım gerçek oldu ve kurs açıldı ve ben o kurs sayesinde şema okumayı öğrendim..
elbette türkçe olanlarını..
onlarca çalışma sonucunda işte burdayım..
biliyorum bezdiniz okumaktan..
o vakit hemen çocukluğumun muzur ve uyanık kahramanı..
 SUSAM SOKAĞI'NIN HAŞARI ÇOCUĞU AÇIKGÖZ'ü yapım sürecini beraber izleyelim ne dersiniz??

STEP 1
işe önce bana göre en problemli yerden; kafadan başladım..
zira foto ve diğer görsellerden anladığım ve hatırladığım kadarıyla açıkgözün kafa formu normal amigurumi  formunda olamazdı..
daha önde olmalıydı ve ben bu noktada tilda bebek tecrübelerimden faydalanarak bir kafa-boyun birleştirme metodu uyguladım..


STEP 2
biz amigurumi kursunda hiç açık ağız çalışmadık..
ilk sınıf olduğumuz ve tecrübemiz olmadığı için..
2.sene de devam edebilme şansımız olamadı maalesef keşke olsaydı..
eee..napçaktım??
işte o noktada  internetten görsel araştırmalarımda yasemin kale'nin profil ve paylaşımlarından örnek aldım...
açık ağız bir tek onda vardı..
hatta o da açıkgöz çalışmıştı!!
biraz değiştirmelerle o kısmı da halledebildim sanırım ;)
kendisine buradan sonsuzzzz teşekkür ederim  :))


STEP 3
kaş göz; gerisi söz :))


STEP 4
hiç görmediğin bir bebeğin oran-orantısını tutturmak ne kadar zormuş yaa rabbim !!
ayakları 1 büyük gelir 1 küçük..
bacak boyu ve ortada henüz olmayan gövdeyle;
mevcut başla orantısını sadece hayal ederek  tasarlamak.
işte bu noktda da resim kursu tecrübelerimden faydalandım !!

bir de kahramanımızın unutmayalım ki şahane bir göbeği var...
ve ben o ayrıntıyı işlerken inanılmaz keyif aldım :))

STEP 5
geriye bir tek kollar kaldı ve ben onların dimdik durmasını asla istemiyordum..
açıkgözüm yeri gelip yoga yapabilmeli,; yeri gelince de sahilde güneşlenebilmeliydi..
bu yüzden kolları telli;
bacakları ise sadece ayakları dizlere kadar doldurup kalçaya kadar boş bırakacaktım...


STEP 6
son montaj-dikim çalışmaları


VE FİNAL
yüzünü göstermek istemedi bizimkisi :))
UTANMIŞ !!!


Çok sürmedi pek tabii ;)


kabak çiçeği gibi açıldı ;)


türlü çeşitli hallere girdi..


yoga bile yaptı şapşallllll


ve kararlıydı...


belli ki balkonumun tadını benden çok çıkaracaktı !!


 siz bakmayın o utandım ayaklarına....
YAPAMAZSIN DİYENLERE SON SÖZÜ BEN SÖYLERİM
deyip;
SELAMINI ÇAKTI VE ŞERBETİNİ İÇMEK İÇİN ŞEZLONGUNU HAZIRLAMAMI EMRETTİ


heeee...sorun bakalım bir daha yapabilir miyim??
ASLA!!

zira kendisi hibrit model!! 
yani kısır tohum..
yani..
bir 2.si yapılamaz çünkü sayılarını kaydetmedim nasıl içime oturmuşsa

sevgiyle ve üretken kalın bebişlerim :)









3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, fevkaladenin fevkinde olmuş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili oytunla hayat :)) beğenmenize sevindim :)

      Sil