22 Mayıs 2018

NİSAN AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER ;)

HOOLA BEBİŞLERİM BEN GELDİM 
instagram icad oldu; buralar üvey evlat muamelesi görür oldu..
zaten okumayı sevmeyen bir millet idik; 
tam orta yerine dikiverdi incir ağacını bloglarımızın bu zalım instagram
herneyseh
baktım ki birçok post birikmiş;
eee üşenmek bir tek sizin tekelinizde değil ya;
ben de yazmaya üşendim; 
yazımı en kolay posttan başladım yayınlamaya..
bi nevi istediğimiz sorudan başlayabilir miiyiz örütmenim durumları yani 
 evet ozaman gelsin yakışıklı bi toplu çekimimiz

sağlıktan temizliğe; renkli kozmetikten parfüme bu ay tükettiklerim bunlar..son anda 1 parfüm daha ekledim; o da bonus oldu

KİŞİSEL BAKIM GRUBU


elbette ki artık nivea lipstick ve lip atelier'i; taft saç spreyini tanıtacak değilim onlar her drugstore'da elini uzattığın an bulunabilecek şeyler amaaa; 

BİORİCHİ ÇAY AĞACI KREMİ: böcek sokmalarından kaşıntılara; cilt kuruluğıundan baş ağrısına,topuk çatlaklarına ve iltahaplı siviklcelere kadar esnek kullanım alanı olan bence mucizevi bir krem tavsiye ederim

SEACRET VÜCUT LOSYONU:tek bir şey söyliycem; İ-NA-NIL-MAZ!!! muhteşem bir ürün ve kokusu vücut losyonlarının içinde en güzeli..

RENKLİ KOZMETİK GRUBU


Ehhh havalar ısındıysa marmaris gibi bir yerde daha fazla sayıda ürün beklemiyordunuz herhalde

GOLDEN ROSE İNFİNİTY LASH MASKARA: ben hayatımda bu denli berbat bir ürün görmedim..gürleştirmiyor uzatmıyor forçası kötü..üstelik sürebildiğin kadarı da kirpikleri topak topak yapıyor 2 veya 3 kez kullandım direk çöpe

LA ROCHE POSAY EFFEACLAR SPF 15: hafif yollu bir fondöten miydi; yoksa koruyucu içeren bir baz mı bilemiyorum ama oldukça tatmin edici bir ürün..sanıyorum lilakutudan yaptığım bir alışverişte promosyon olarak gelmişti bakmayın boyuna; bayağı uzun işime yaradı

MAYBELLINE AGE REWIND ERASER: benim efsane ürünüm..herzaman yedekli kullanırım mazallah piyasadan çekerler falan; Allah muhafaza

PARFÜM GRUBU


beni bilenler bilir; ya burberry touch; ya paco rabbane xs
ya da şooo yukarda gördüğünüz 
KENZO AMOUR grubu..
fakat onlar bile kendi içlerinde farklılar.. mesela benimle özdeşleşen; geçtiğim yerde izimi bırakan sağdaki amour yani fuşya olanı...
diğeri zaten kardeşimin hediyesi amour'un başka bir varyasyonu.. o da kış günlerine adınnızı yazdıracak cinsten
BİNLERCE KEZ TAVSİYE EDERİM TABİİ Kİ

ALTERNATİF TEDAVİ GRUBU


BİORİCHİ KRAUTERÖL: 110 çeşit bitki özü ve yağı karışımından elde edilmiş ve neredeyse sadece baş ağrıları için üretilmiş eşsiz ürün..başı ağrıyanlar hemen edinsin tavsiyemdir

DERMOVATE LOSYON: saç dibi kuruluğu ve kuruluk sebebiyle kaşıntıyı gideren bir ürün..bakmayın minicik ve 1 adet olduğuna; zira bundan tam 4 kutu bitirdim anca düzeldi

uzun aradan sonra benden bu kadar bebişlerim..
sizler nelerden memnun kalıp neleri çöple muhattap ettiniz?? 
paylaşımlarınızı keyifle okuyacağım 
sevgiyle kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder