4 Temmuz 2013

ŞU BLOGLOVİN MESELESİ


evet arkadaşlar...
bloggerlar arasında ennn cahiliniz ve bu konuda sağlam bir istikrarla cahil kalmaya devam edeniniz olarak yeni bir sorunsalla karşınızdayım..

BU KADAR DA OLMAZ !! şeklinde beni kınamadan önce şu açıklamayı yapmama izin verin..şöyle ki:
çevremde eşim dostum hatta düşmanım..komşum bakkalım öğretmenim de dahil olmak üzere herkes; ama herkes bloglar konusunda bi-haber...

söyleyin bebişlerim...HEE!!! söyleyin bana ben bu işleri nerden öğrencem peki??? nerelerden doneler elde edicem 

şimdi canlarım 
SORU 1: beğendiğim ve takip ettiğim bloglarım; yani sizler...bloglovine nasıl üye oldunuz..
SORU 2: çevrelerinize nasıl eklediniz..
SORU 3: ben bikaç kişiyi ekledim ve fakat herkes blogllovine üye değil midir nedir buton veya gadgetlerini bulamadım
SORU 4: Allah aşkına alışabildiniz mi bu olaya  neresi pratik bunun 
SORU 5 VE DİKKAT UZMANLIK SORUSU
birilerinin beni bloglovinden takip edip etmeyeceğini ben nerden alıycam ??? çıldırıciiimmmm 

KAFAMDA DELİ SORULAR 

evet...mikemmelin ötesinde olabilirim..
hatta fevkaladenin fevkinde olduğumu söliyenler bile vardır 
fekattttttttt .....
söyleyin bana şekerlerim nasılllllll
nasılllllllllll
nasıl becericem kimden öğrencem ben bu işi ??


zaman hızla akıp giidiyor 

ve ben blogger dünyasından yitip gitmek istemiyorum henüz yeni ısınmaya başlamışken 
bana yardım edin yaaaaaaaaaaaaaa 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder