11 Şubat 2014

SÖMESTR'DE GRATİS ÇIKARMASI #1

BEN GELLLDİİİMMMMM
malumunuz vechi ile bir sömestr tatilini geride bıraktık.. yediğim içtiğim benim olsun; ben sizlerle 1.Gratis çıkarmasından elde ettiğim ganimetlerinden bahsedeyim
ni dirsiniz 
eveeetttttt...önce toplu bir bakış efenim...


benim için soonnnn derece gerekli olan  yüzlerce üründen sadece birkaçı..maalesef ben bakırköy'deki mağazaya girdiğimde oradan henüz bir çekirge sürüsü geçmiş gibiydi ortalık. üstelik girdiğim mağaza bakırköydeki 5 şubeden sadece biriydi ve en ücra köşede olanıydı. varın avm'lerdeki şubelerin halini siz düşünün
                .BUNLAR BAKIM VE ONARIM GRUBUM
..



 cettua'ları uzun zamandır denemek istiyordum..kalan sonuncuları da ben aldım ve foto çekicem diye o paketleri düzeltme gayretlerimi görebilseydiniz eğer; bana üstün gayret oskarı fln verirdiniz eminim :P



cam törpü; elimin defalarca gittiği ama muhteşem fıtıklarım sayesinde tuttuğumu kavrayabilme yeteneğimi kaybetmemden mütevellit almaya cesaret edemediğim bir üründü..denedim..baktım... hmmm...SÜPERMİŞ YAHUUUU !!!

 bahama mama ve cabana boy ise uzaktan kumanda metodu ile (bizim küçük gelin) aldırmaya yeltendiğim; ama indirime denk getiremediğim ürünlerdi..denk geldi; tadından yenmedi okadar diiyim :)



kirpik makası; denediğim onlarcasından sadece biri... sonu hayırlı olsun 

veeee...veee...veeeeee
efenim saç maskarasını takdimimdir... kahkül aralarım açılmaya yüz tutmuşken bir de baktım hiçbir masraftan gayretten kaçınmayıp böyle bir ürün icad etmişler.  e almamak denememek olurmu???
ASLAAAAAAAAAA!!!
BUNLAR DA HİJYEN  SICAK-SOĞUK ŞEYSİ'LERİM


size benri grubunu daha fazla anlatmama gerek yok sanırsam. bee beauty'ler de keza öyle
M COPPO buz jel göz maskesi görünce anında zoomlandığım bir ürün oldu zira böbreklerimden dolayı sürekli şişen-kararan gözaltlarım için benzersiz bir yardımcı olacaklar eminim :)
 ECLİPS şişme ayak banyosu eşim haşmetmeab için. zira kendisi yıllardır bazı zamanlarda her nedense ayaklarını sıcak tutma ihtiyacı hisseder ve ben tabiii evde tek bir leğen bulundurmadığım için emeline nail olamazdı... muradına erdi sonunda ama haberi yok daha...SÜPRÜSSSS 
minnak kurbağacık el-ayak ısıtma jeli ise tam benlik ;)

BUNLAR İSE IVIR-ZIVIR GRUBUM


yoooo yoooo!! merak etmeyin!! converse'in tekini komşunun köpeği yürütmedi... kalem kutusu olur kendisi... onu tüm zamanların en baş belası bir cüce için aldım..deniz için...hediye...

bu kapağı vintage resimli rengine bayıldığım not defteri de oldukça işime yarayacak ;)

sizler indirimlerde neler yakaladınız??? 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder