27 Ağustos 2016

AHŞAP BOYAMA POŞET EVİ :)

HOOLA BEBİŞLERİMMM !!!

sıcak geçen her dakikanın ömrümde bana cehennemi yaşatıp yıl kadar uzun geldiği günlerden birinden hepinize merhaba :))

ehhh bende mod bu denli ''bezgin bekir'' hallerindeyken herhalde eş zamanlı yayınlar beklemiyosunuz değil mi??
 zira bu postumda size belki 2 ay önce bitirdiğim poşet evine yer vericem!!

bak bakkkkkk!!!
girizgaha bak nassı amaaaa ??
ehhh önce ilk katta güzel bir zımpara hemen ardından 1 kat zemin astarıyla başlayıverdim işe..


itiraf ediyim bu şablonu çok aradım..
 zira elimle yapmak hem işime gelmiyor hem de hata ihtimalini bile düşünmek istemediğim için beni korkutuyordu..
internetin gözünü seviyim ;)))


ön tüz ve hemen arkasından yan yüzler de bitti..

kapı-penceresiz ev mi olur hiç???


ve elbette boyasız kapı-çerçeve mi olur ??


bu aşama beni çok uğraştırdı yok yere..
o da düşünceizliğimden..
sen tut; pencereleri lakkk diye yapıştır zemin üstüne..
altını tahmin edersiniz alaca bulaca zemin dokusu..
olur mu hiç öyle şey diyip kanırta kanırta o pencereler 1001 ihtimamla sökülüp zemine siyah fon konup tekrar yapıştırıldı


ahhhh benim bu romantik ruhum!!!
pencerelerim ''tentelli'' olmalıydı elbette...


kapıyı da monte ettim güzelceeeee...


klasik bir kadınım ben...
klasik; dümdüz...
ve bunun gereği olarak pencerede saksılar....


dedim ya romantiğim diye; 
ille o pembe güller rol çalacak şaheserimden ;)


ve finalll


bu sepet ne alaka derseniz;
efenim kendisi benim 16 sene önce kendi elceğizlerimle yaptığım yemiş sepetim..
artık kendisini emekliye ayırıp bu güzele yer verdim üzülerek..


nasılımmmm ???


sevgiyle ve üretken kalın bebişlerimmmmm :)))



5 yorum:

  1. aayyyyy eline emeğine sağlık ne kadar hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ilcihan hanım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. oyyy poşetler çok şanslı:))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. oyyy poşetler çok şanslı:))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok enteresan bu yorum 3 sene sonra bana geldi bu nasıl iş??
    lütfen kusuruma akmayın hatice hanımcım özür dilerim sanırım bu blogun yorum sorunu asla aşılamıycak..
    beğenmenize çok sevindim teşekkürler :))

    YanıtlaSil