17 Ağustos 2016

RİPPLE KUCAK YASTIĞI

İŞTE GELDİM BURDAYIMMMM BEBİŞLERİM !!!

kendimi bildim bileli bir uyku arkadaşım vardı..
üstelik öyle şimdikiler gibi uydur kaydır 15 santimlik peluş oyuncaklar değil; 
bildiğin hatırı sayılır bir uyku arkadaşıydı..bana özel..
benimle bütün...
aaaahhhhh ahhhh !!!
acı bir de hikayesi vardır üstelik...
anlatçam tutmayın beni!!!

günlerden bir gün ben 12 yaşlarında filanım;
o yaşa kadar uykularımda bana eşlik eden yavru aslanım RÜKÜ'yü annem nerden icap etmişse komşumuzun oğluna verdi
allahımmmmm bu nasıl olur???
cevabı ise benim için büyük bir yıkımdı!!
sen artık büyüdün ne işin var kucağında aslanla yatacaksın???
nasıl yani donnnkkkkk!!!!
büyümek gözümde tüm değerini yitirirken hemen bir alternatif arayışına girdim..
 ve o zamanlar şimdiki gibi her köşe başında oyuncakçı olmadığından evdeki bir yastığı kendime EZELİ BİR RÜKÜ haline getirdim...
yaş geldi 42ye; ben hala ayıptır söylemesi onunla yatar onunla kalkarım...

yanisi bebişlerim;
MAZİ GÖNLÜMDE BİR YARADIR!!!
eee...
bu yaşa geldim 2 de çocuk ettim dünyaya boş durur muyum???
onlara da bu uyku arkadaşı fikrimi ne kadar empoze etmeye çalıştıysam istemediler; istemediler eşşek sıpaları...
taaa ki geçen seneye kadar...
bu arada biri 18 biri 15 yaşındalar belirteyim...
baktım ki benim biricik rükü'me yeşilleniyorlar; 
bu yaştan sonra namus cinayetinden mahpus damlarına düşmeyim diye giriştim herbirine birer rükü yapmaya...
işe önce  model arayışı ve bulduğum modeli alıştırma yaparak başladım


sonra renk seçimi ve haydi bismillah!!!


itiraf edeyim ben zincir işinden daha çok trabzan veya dolgulu işleri seviyorum...
zor kadınım; zor işlerin kadınıyım vesselam


eunşce'm de birebir benimleydi sağolsun bütün serüven boyunca


ve işte finalll!!!!!

nasıllllllll????


2 yorum:

  1. :))) Benim büyük oğlumun da bir büyük kumaş battaniyesi vardı ben yapmıştım parça kumaşlardan evlenirken al götür dedim istemedi bu sene aklına gelmiş aldı götürdü:))) ellerine sağlık kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bakın işte yaş stati farketmiyor !!! sebeplerin iyi veya kötü olması da farketmez...illa ki o güvene ihtiyacımız oluyor biz gillerin ;)
      yastıklarımız..battaniyelerimiz mendillerimiz...
      onlar bizim sığınacak limanlarımız :)
      çok teşekkür ederim :))

      Sil