7 Mart 2017

IŞIĞI FARKLI ALAÇATI !!!

HOOLA BEBİŞLERİM BEN GELDİMMM !!!
aylardan mart; mevsim bahar olunca aklıma ilk gelen şeylerden biri de sonradan mutfağıma dahil ettiğim ve doyamadığım ege otları !!
eee...
Ege ve otlar deyince de akla gelen ilk yer malumunuz; alaçatı ot festivali !!!
geçen yıl hastalığımdan dolayı üzülerek gidemediğim; nekahat devresi sonunda izmir'den doktor dönüşü gittiğimde ise festivale yetişemediğim alaçatı gezimizin paylaşımını yapmadığım geldi aklıma..
işte size ışığı farklı..
havası farklı..
sosyal hayatı farklı alaçatı görselleriyle adeta bir şölene dönüşen gezimizden kareler...


renkler ve ışık !!! bir datça'yı bilirdim ben..bir de Alaçatı varmış !!!


insanları birbirinden soyutlamayan; samimi ortamlar kurulmuş işletmeler tarafından...


bakın işte amaçlarına ulaşmışlar; gerisi de insanlara kalmış ;

renkler demişken; 
ege mavisini burda görmeyeceğinizi zannetmiyorsunuz herhalde ;)


 çocuk olmak her yerde ve her zaman..bisikletin çağrıştırdığı bu bende :)


ahhh biz anne-babalar !!!
çocuklarımıza elzem öğütler verirken kendimizin uymayışı...


turizm sezonu çok kısa alaçatıda..biz de yerel halk ve esnaf henüz sezon hazırlıklarıyla meşgulken oralardaydık şehrin boşluğu ordan!!!


 ahhhh baba-kız!!! bir Allahın kulu da demiyor ki; anne çekeyim !!!


 Alaçatı da tıpkı datça gibi...sanatla iç içe..hayata dair herşey sanatla iç içe ve neredeyse herşey geri dönüşüme heveslendirecek nitelikte...


internetten sevdiğim bir mekan; ortamın havasını koklamak ama fotoda eşine yer vermek!!!
peki bu kimin hatası ??


ve hayır maalesef hiç birşey alamadım !!!


burda sanırım ''gel seni de çekeyim'' demişti hakkını yemiyim 😌




kuzum ozaman daha liseli ve yanımdaydı :(




ahhh sen benim olsannnnn :)))


ve yine instagramdan takipçisi olduğum bir mekan...
bi gittik ki kapı duvar!!
yurt dışındalarmış görüştüğüme göre..
kısmet :/


ve işte bunlar daaaa....alaçatı ganimetleri!!!


bir kabak ne kadar küçük olabilir??? ve o kabak nekadar farklı lezzette olabilir bildiklerinizden ??


bu yılki organizasyona yine ''kısmetse'' diyerek niyetlendim...
bana şans dileyin anacığımmm...
kim bilir belki de karşılaşırız ne dersiniz???
sevgiyle; ışıkla ve renkle kalın 







2 yorum:

  1. Benim de aklımda gitmek var bu sene.Kısmetten ötesine bakçez artık ��Belki denk geliriz orda "herşeyin bişey var hanımcığım".Who knows?!

    YanıtlaSil