10 Aralık 2017

#BAHARAT TAKIMI YENİLEME

BEN GELDİİİMMMM 
lay lay loommm
BEN GELDİİİMMM 
düli düli düüüütttt
 merhaba bebişlerim nasılsınız??
ennnn mutlu olduğum; 
bana ennn büyük mutlulukları yaşatan mevsim sonbahar...
güzelliklerle dolu bir gün dileyerek başlamak istiyorum bugünkü postuma
şooooo aşağıda gördüğünüz 
ve benim evliliğimle yaşıt (20 senelik) atmaya asla kıyamadığım; 
hikayesi olan bir baharat takımı..

hikayesi var; çünkü evime giren ilk hediyedir ..
hikayesi var; 
çünkü can parem; yılların sağlam dostu şebnemcim tarafından verilmiştir ve o dönemdeki şartlardan ötürü daha bir özeldir benim için..

çook eskidi yıllar içinde ben bu sımsıcak hatıralardan dolayı atmaya kıyamadım onu..
e işe de yarıyor kerata...
neysehhh....
ahlanıp sızlanıp dipdiri ve altın oranlı fiçüdümden gelen akustik kireçlenme seslerini dinlediğim bir vakit;
gözüme ilişiverdi ve soluğu malzemecide alıverdim 

öncelikle düşündüğüm beyaz bir takım haline getirmekti bunları..
ama anacım ben bunları bi tamam boyadıktan sonra üzerine dekor aşamasına geldiğimde,
ne yapsam pembik gelinlerin çeyizleri gibi oldu; 
e haliyle de bana daral geldi

sonra ver elini hazan sarısı..
çok severim hazan renklerini ama fekat;
bu sefer de dekor sorunsalı yaşadım;
zira biriktirdiğim onca peçeteden teki bile uymadı bu renge..
e marmariste de böyle bir sektör yok craft house gibi... 

dedim ya; 
severim hazan renklerini...
bastım bordo-kahveyi üzerlerine;
eeee...stokta uygun peçeteler de vardı 

kapaklarda 3 renk değiştirdikten sonra itiraf edeyim bayağı zorlandım..
hele de yüzey bombeli kıvrımlı olunca..

 ama sonuç işte ortada..
 

evin ışığı güzel olmayınca yüklenip balkona taşımak da benim işim oldu tabiii...
siz siz olun kuzeybatı dairede sakın ha oturmayın!!
anacım şartlar fotoya elverişli değil !!

totalde sadece 5 liraya mal olan #diy projemi nasıl buldunuz??


heee...
bu arada sanmayın ki vitrinlerde mağazalarda yeni takımları görünce içim gitmiyor..
ancak baktıkça benden fersah fersah uzak arkadaşımı hatırlamak..
işte keyiflerin en güzeli o benim için!!!
daha fazlasını almayın!!!
atmayın yenileyin !!!
imkanınız varsa ihtiyacınızdan fazlasını başkalarıyla paylaşın...
aldığınız hazzı siz de hiç birşeye değişmeyeceksiniz bundan eminim 
sevgiyle ve üretken kalın anacııımmmm

4 yorum:

  1. Bebişim şahane olmuş ellerine sağlık. Atılır mı hiç manevi değeri olan eşyalar! En iyisini yapmışsın. Parayla satılanı her yerde bulursun ama bunların yerini dolduramaz Hiçbiri. Bu arada Hayal kırıklığına uğramadım :)

    YanıtlaSil
  2. bunu duyduğuma sevindim :) hayal kırıklığına uğramadığına yani ;)
    bilemiyorum sevgili juliette sonunda çöp ev haline gelmiyim de :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ama benim hiç öyle becerilerim yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda hanım herkesin yapmaktan zevk aldığı mutlaka bir hobi; sanat dalı vardır..bence kendinizde henüz bunu keşfetmemiş olabilirsiniz..yüzünüzü güldürecek ve size yaşam enerjisi verecek keşifler yaşamanız dileğiyle :))

      Sil