13 Kasım 2017

EKİM AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

HOOLA BEBİŞLERİM GELDİM SONUNDA
valla keyfim pek bi yerinde zira gökler gürleyip şimşekler çakıyor..
bu ne demek??
ben kulunuz nihayet insan moduna geçtim demek..
sakin olun...rahatlayın..
derin bir nefes alabilirsiniz artık..
her neyse !! 
uzun zamandır bir tükenenler postu hazırlamadığımı farkettim..
tükenen tek şey ben olduğum için :((
önce yakışıklı bi toplu fotoğrafa ne dersiniz ??


CİLT VE SAÇ BAKIMI
                                     cilt ve saç bakımı olmazsa olmazlar yaz günlerinde 


durance lavanta özlü temizleme toniği: benim yıllardır vazgeçilmezim; yerine başka bir ürün kullanmayı asla göze alamam..o kadar memnunum..o kadar düzel kokuyor ki..

premium organics shea yağı: ben bunu hindistancevizi yağı ile bütünleştirip saç uçlarıma uyguladım yaz boyu..memnun kaldım..ama bir daha alır mıyım?? ı-ıhh..neden??? çünkü benim için koku demek herşey demek ve bu ürün güzel kokmuyor !!

pot o'miracle lip balm: şahane!! bitmeden yenisi alındı bile

la roche posay termal su: kanımca hiçbir işe yaramayan bir ürün..Allahtan para vermedim..bir İstanbul alışverişim sırasında promosyon olarak verilmişti..

le petit olivier peeling: bu marka muhteşem arkadaşlar..dokusu kokusu, işini yerine getirmesi..kalite-fiyat performansı falan..tek kusuru heryerde satılmıyor maalesef !!

                                                  KİŞİSEL BAKIM VE HİJYEN 

bu aylarda en çok önem kazanan kişisel bakım ve hijyen ürünleri ne dersiniz sizce de öyle değil mi ??
yalnız ben aşağıdaki fotoda yer alan ürünlerin tanıtılması gerektiğini düşünmüyorum zira zaten hepsi ya market ya drugstore ürünleri..ketoral şampuan dışında..o benim belli dönemlerde 3 haftalık periyodlarda kullandığım medikal bir ürünüm

                                                           RENKLİ KOZMETİK
                                 ve son olarak çok az da olsa makyaj ürünü tüketmişim

                             

golden rose dip liner kahve/siyah: benim göz makyajında vazgeçilmezim..kızımın ısrarlarına dayanamayıp siyahını da aldım ama kullanmadan kurudu gitti..ben asla bir siyah insanı değilim !!


loreal false lash super star maskara: kullanışlı..hoş..

l'oreal superlash eyeliner: para verip almadığıma sevindiğim ikinci ürün..bi kere siyah ki; hiç sevmem; keçeli ucu ise ben gibi neredeyse 30 senedir makyaj yapan birinin bile kulanamayacağı ölçüde kullanışsız.. 

10 yorum:

  1. Bence lr nın renkli kozmetigini denemelisin��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LR ın zaten bir çok ürününü kullanıyorum ve inanılmaz derecede memnunum..kullanırken hiç kuşku kalmıyor aklınızda sağlığıma bi zararı dokunur mu diye..

      Sil
  2. Alışveriş zamanın gelmiş demek oluyor bu o zaman:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyynen öyle oluyor di mi??? bize de bahane lazım :))

      Sil
  3. Lip balmı bende çok sevdim :) güzel bir bitenler yazısı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemeyede aldım bu arada bloglarım ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. toniği lilakutu'dan ayşenur hanımın tavsiyesi ile aldım...tavsiy ederim gönül rahatlığı ile :)

      Sil