14 Temmuz 2018

HAZİRAN AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

AAAIIIIGGHHHHHH BEBİŞLERİM
cehennem sıcaklarını yaşadığımız şu günlerde marmaristen hepinize selamlar
ölüyorum anam..
ölüyorum bacım...
heçççç uzatacak mecalim yok bu postu; 
önce biten-tarihi geçen ve çöpe atılanların yakışıklı bi fotosu


temizlik ve bakım ürünlerinin ağırlıkta olduğu bir aydı bu ay..
makyaj mı?? 
                                                                    
o da ne?? modundayım o yüzden bu ay renkli kozmetik yoghhhh !!
TEMİZLİK GRUBU


hepsi daha önceki postlarımda defalarca değindiği; memnun kaldığım ürünler..
ve çoğu da drugstore ürünleri..
kullanım ve deneyimler için etiketlere bakabilirsiniz..
sadece değinmek istediğim johnson bebe şampuanını ben saçlarım için değil; makyaj fırçalarımın temizliği için kullanıyorum.. sonuç çok tatmin edici..

LOREAL ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ: çift fazlı temizleyiciler benim ilk tercihim..dolayısıyla bundan da memnunum ancak bir Ywes rocher değil tabii :/ o benim bebeğim ;)

BAKIM GRUBU


THE BODY SHOP YABAN GÜLÜ EL KREMİ: inanılmaz güzel bir ürün..''peki ozaman eee neden bitirmemişsin'' diye soracak olursanız bu krem benim elişi çantamda kalmış ve sıcaklardan dolayı ben hiçbirşey üretmeyince dolayısıyla hem tarihi geçmiş; hem de kokusu değişmiş..
tarih konusunda çok hassasum biliysınız ;) 

LR ALOE VERA CONCANTERATE CREAM: aslında LR ürünleri için benim ayrı ve başlı başına bir post açmam lazım ama sabredemedim yine..
gözaltı morlukları; derinlemesine nemlendirme ve hücre yenileyici özelliği var

LR HAİR CURE: LRın saç bakım ürünü..banyodan sonra nemli saça uyguluyorum..saçı nemlendirici ve bana kalırsa hafif düzeyde de olsa şekil verici özelliği var

CLINIQUE SPF 48: koruma faktörlü gündüz bakım kremi..zaman zaman dönüp kullandığım bir ürün..seviyorum ben clinique ürünlerini

CLINIQUE EYE MAKEUP REMOVER: bu da çift fazlı bir ürün ve çok başarılı..sanırım ben en çok göz makyajı temizleyici tüketiyorum.

hepinize tatlı tatlı esintili mutlu tatiller diliyorum beni özleyin anacıım 

MUCXXXXXX

1 yorum: