18 Mayıs 2013

ALMAZSAM OLUR MUYDU?? OLMAZDII !!!

ALMAZSAM OLUR MUYDU?? OLMAZDII !!!

bu anneler günü aldığım hediyeler ve tebrikler; günün anlam ve önemi; akıtılan duygu dolu gözyaşları hatta SELLER bir yana; benim için en önemli şeylerden biri de gratis indirimleriydi.. zira %50 azımsancak bir indirim değil; benim de ihtiyacım olan bir sürü ürün var falan filan hihihi :)


herzaman söylüyorum ve söyliycem taaaa ki açılana kadar..gratis; sephora gibi  mağazaların marmariste olmamasını şiddetle kınıyorum..ne gereği var şimdi telefon diplomasisi yapıp işten yorgun argın dönen gelininize rica edip onu avm lere kadar yormaya değil mi ama?? hele ki burda herkes bukadar açken böyle şeylere..eee malum burda kozmetik ve bakım sadece 2 kıytıırık parfümeriye tekelli...neyse...sinirim yeniden depreşmeden aldıklarıma geçeyim efenim :)


evet bu aldıklarımın genel bir fotosu aakidişler....2 günlük gecikmeyle yurtiçi kargıya neler çektirdiğimi tahmin bile edemezsiniz hihihi :)



işte bunlarsa uzun zamandır bana ''al beni al beniiiiiii'' diyen the balm ürünlerim..açık söliyim nude tude paleti benim cilt tonumda hayal kırıklığı yarattı bende zira paletin sadece 2 rengi mat tonlu gerisi külli sedefli parlak :( eee ben de esmerin en mat tonlu cildine sahip olduğum için bu fiyasko kaçınılmaz ;( sanırım onu elimden çıkarmak zorunda kalıcam ühü ühüüü ;(

amaaaa...

balm jovi paleti beni benden aldı durup durup denemeler yapıyorum...bunda ise nude tude'nin tam aksine sadece 2 sedefli diğerleri mat tonda..BAAA-YILLL---DIMMMMM !!!

hot mama; bugüne dek hiç denemediğim bir şeftali alt tonlu pembe diyebilirim..veya bana öyle geldi bilemiyorum sonuçta sorun benim cildimde...mat ve soluk olunca kutudaki renk bana aynı şekilde yansımıyor..sonuç: onu da beğendim :)


blend a hand ise tam ihtiyacımı karşılayan bir fırça oldu benim emektar yıllara meydan okumasına rağmen sen de kurtul ben de der gibiydi son zamanlarda...veya duymak istediklerimi uydurmuş da olabilirim bilemiyorum yani hiihihihi =D 


artı olarak the balm'ın ürünlerin ambalaj,renk ve espirisi de ayrıca beğenimi aldı onu da belirtmeden geçemiycem bu arada...hele aynaları =)


 bu fotoyu da ne yaptımsa düz çeviremedim ya ona yanarım =(  benri pamuk zaten kullandığım bir üründü memnunum...tırnak temizleyici pamuklar ise ilk deneyimimdi sonuç başarılı..ayrıca peeling etkisi yaratan mikro granüllü dokusu hayli enteresan..ilk banyoda deneyeceğim ;)

heeee...benim için ennnnn önemli ürüne gelmeliyim...çocukluğumdan beri hatıralarımda yeri vardır kağıt sabunların..yıllardır yoktular ortada..düşünsenize benim gibi çantası çaput çarşısına dönmüş ve totalde 5 kiloluk çanta taşıyan biri için nasıl önemli bir ihtiyaç...ortaya çıkmışlar efenim...çok da iyi etmişler..ben de bulmuşken 1 değil 1 kaç adet aldım lavantalı olanlarından; tavsiye ederim..darısı katlanır plastik bardakların başına ne diyim =)


evet kızlarrr..benden bukadar...sizler de paylaşın bakalım cicilerinizi görelim; öğrenelim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder