29 Mayıs 2013

LÜTFEN BİRİ BANA YARDIM ETSİN !!!

BİLMEMEK DEĞİL; ÖĞRENECEĞİN YOLU BULAMAMAK :(
canlarım; ciğerlerim; blogdaşlarım!!
bu yayınım ne bir alışveriş; ne takı tasarımlarım,ne yemeklerim ne resimlerimle alakalı...tamamen bir problem postu anlayacağınız...efenim şöle ifade edeyim;
bloğum marifetiyle takip ettiğim onlarca bloğun güncel paylaşımlarını severek takip ediyorum...

SANIYORDUM !!!!!!!!


malumunuz vechi ile uykusuz geceler müptelası yani; insomnia'yım bendeniz :( işte böyle  bir gecenin sancısıyla nasıl vakit geçireceğimi düşünüp kıvranırken ''bu onlarca blogdan hep mi aynı kişiler paylaşımlarda bulunur ötekiler ne yapıyorlar acep ?? şeklinde bir merak dürtüsüyle başladım teker teker takiplediğim blogları ziyaret etmeye..
aman Allah'ım ne göreyim.. ???
hepsi neredeyse hergün paylaşım yapmaktalar!!! peki ben neden sadece belli başlı blogları görebiliyorum sadece hergün düzenli olarak bakmama rağmen??

araştırdım bulamadım bebişlerim :( eeee... benim sanal ve siber alemde nekadar marifetli olduğumu da göz önüne alırsak o kadar kusur kadı kızında da olur değil mi ama ehüyy ehhh  ;)

bu durumda 2 teorim var
1-bloğumla takip ettiğim ve sadece benim takipçim olan blogların yayınlarını görebiliyorum güncel olarak..
2-bilmediğim bir konu ve zayıf bir ihtimal ama acaba bu yayınlarını göremediğim blogların bi şekilde blogger'da yayın sorunları mı var acaba(ki; bence bu zayıf bir ihtimal..hiçbişeyden anlamayan ben bile yapabiliyorsam senelerin emektarlarının bu hataya veya soruna düştüğünü zasnnetmiyorum maksat teori üretmek olsun dedim )
yoksa....
3. bir ihtimal var ve ben bunu düşünmek bile istemiyorum...

YOKSA SİZ BENİ BEĞENMİYÜR MÜSÜNÜZ  :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder