11 Mayıs 2013

CANIM ANNEME

daha dünmüş gibi aklımda camda okuldan gelişimi beklemelerin..sobanın yanına sana özel bölümde sevgin gibİ sımmsıcak kazaklar örer,yazları üsküdar'daki evde bir yanına boğazı; diğer yanına çamlıcayı alır yine -sana özel-sedirinde oturur iftarı beklerdin..birgün ev değiştirmek zorunda kaldığında komşularının seni uğurlaması yine -sana özel- gözyaşları içinde oldu..bir insanın evi hiç mi 2 hafta üst üste aynı şekilde kalmaz kardeşim?? KALMAZ!! zira her pazartesi temizlik günü;aynı zamanda eşyaların odadan odaya gezinti günüydü..yani;evin bu hali de sana özeldi..aile toplantılarında en yüksek ses de senindi; en şen kahkaha da.. babaya tartışmasız ve kat-i bir sevgi ve saygı..anneye hep sevgi ve merhamet.İŞTE!!aile sevgin de sana özeldi. akşamları balkona kurulup dantel işlemek; dışarı istisnasız her çıktığında kıza çeyiz almak vazgeçilmezlerindi.heee...çok kızdığım da oldu sana;kavga ettiğimiz de oldu laf aramızda ;) bigün yuvadan uçtum gittim. ben sevinçle şakırken sen hüzünle sustun.sanki hiç dönmeyecekmişim gibi(gerçi hayatının hatasıydı ama şimdi konuyu sulandırmayayım hihi :) 1 eksildin o gün belki ama;kısa zamanda 4 çoğaldın..çok kıskandım yeri geldi seni çocuklarımdan bunu ilk kez itiraf ediyorum.hatta çocuklarımı da senden :( herhalde bu da -sana özel-bir durumdu..fedakar kadın..en çok da cefakar ;( hiçbir zaman öğrenemeyeceksin hislerimi sana karşı..anlatamayacağım çünkü bunun tarifi yok..babamın EMOOO'su..kardeşlerimin SULTANI..çocuklarımın biricik ANANEEEE'Sİ..ailemizin KEJE'si...TÜM DUYGULAR...TÜM İSİMLER..TÜM AYRICALIKLAR SANA ÖZEL..BİR EŞİN DAHA YOK BUNU BİL...BUGÜN BELKİ TAKVİMDEN BİR GÜN;BELKİ DE HERKESİN KUTLADIĞI BİR GÜN..AMA SEN??? SEN SADECE BENİM ANNEMSİN..SADECE !!! İŞTE BU DA BANA ÖZEL BİR DURUM ;) ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN BİRİCİK ANNEM; ÇURTOCUUUUUUM :) SENİ SEVİYORUM BİRTANEMMM !!! Remziye Mercan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder