21 Haziran 2016

BİR LALLY-LALA HİKAYESİ

HOOLA BEBİŞLERİMMMMM

korkunç sıcak bir marmaris akşamından herkese merhaba
kışın kursa gidip de bitirdiğim; ama postunu paylaşmadığım bir bebeğimi daha tanıştırayım sizinle..
işşşşte lally-lala bebekkk!!!!
 yani evet biliyorum klasik beyaz üzeri nakışlı lally'lerden olmadı benimkisi..
hatta baktıkça kışı özleten bi parça oldu...ama bu haliyle de güzel değil mi anacığım ???
                                                                               

 


kamyonu dayadım kapıya; renkleri seçtim özenle


şu ayaklara bakın sizce de sevimli değil mi ???


hele o ellerindeki minnacık parmak çıkıntısı !!!! bayıla bayıla işledim eheheee


gövdeyi de bitirdik miydiiii;


sanıyorum artık bitiyoruz öyle değil mi ???


kendime uygun (!) bir ev de buldu annem sandıkların dibinden;) 
benden mutlusu yok ne dersiniz ;???
haziran ortasında 
MUTLU SENELERRRRRRRRRR
diliyorum bebişlerim 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder