26 Haziran 2016

CROCHET BASKET

HOOLA BEBİŞLERİM NABERSİNİZ ???


nazar-ı dikkatinizi celbetmiştir; başlığımı ingilişçe attım 

öhhöm öhhöööömmmm 
1 lisan 1 insan vurgusu yaparcasına ama azcık ben de bililiyorum dercesine

normal şartlarda paylaşmamam gerek bu postu..
zira yapım aşamalarını kolalama aşaması hariç hiç fotoğraflamamışım; 


ama gelin görün ki lanet olsun içimdeki bu paylaşma sevgisine;
1 kere yazmışım ya aklımın köşesine paylaşılacaklar arasında...imkanı yok saklayamazdım

efenim işlem çok basit;
çeyizlerimizde ördüğümüz basic model örneği istediğimiz ebatlarda işlediğimiz bir zemine monte edip etrafına çeviriyoruz..ve çiçek tutalıyla tutkallıyoruz yalnız size bir ipucu; 
çiçek tutkalı herşeye rağmen yeteri kadar sert olmuyor ben PLAİD marka olanını kullandım..


sonuç: TAŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ !!!


bir de bana öyle kare oval fln bi sepet lazım değildi...gereğinden fazla eşya yükü kaldıracak değil; sadece cilt bakım ürünlerimi bir arada tutacak kadar bir sepete ihtiyacım vardı..bu da tam 1 motiflik en demekti benim için !!!
tek sıkıntı kalıp için gerekli materyali bulmaktı..
onda da çocukların kitaplarından faydalanıp streçle kapladım oldu bitti!!!


bu arada bilmiyorum farkettiniz mi cilt bakım ürünlerimde LR markasına geçtim inanılmaz memnunum ama birsüre daha diğer ürünlerini de deneyimlemek istiyorum...
ama elimde olan kadarıyla söyleyim; sonuç süper !!!


işte böyle bebişlerim...
nasıl olmuş fikirleriniz benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum !!


sevgiyle ve üretken kalın bebişlerimmmmmm

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık işlevi de güzel olmuş. taban ve motif arasını iyice yükseltip çanta yada derince sepetlerde yapıyorlar çok beğeniyorum sağlıkla kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğeninize :) evet bahsettiğiniz çanta ve sepetleri gördüm hem de rengarenk oluyorlar çok hoşlar...kimbilir sırada belki onlardan biri vardır ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim beğeninize :) evet bahsettiğiniz çanta ve sepetleri gördüm hem de rengarenk oluyorlar çok hoşlar...kimbilir sırada belki onlardan biri vardır ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok hoşuma gitti, ellerize sağlık. Yaparken tutkalı sürüp, streçleyip mi bekleteceğiz? Ben de yapmak istedim de :)

    YanıtlaSil
  5. kalıp olarak belirlediğiniz objeyi veya benim gibi kitapları güzelce streçleyip tutkalladığınız sepetinizi gergin bir şekilde bu kalıplara muntazam bir şekilde geçirirseniz inanılmaz güzel oluyor...yaptığınızda paylaşırsanız ben de göreyim...bayılıyorum yeni sepetler ve modeller görmeye :)

    YanıtlaSil