11 Haziran 2016

RİPPLE YASTIK

HOOLA BEBİŞLERİM BEN GELDİM !!!

yaz geldi; ben balkon sezonunu açtım bu ne demek??

boll bol birikmiş blog yazısı; bitirilmiş hobiler ve onların paylaşımları demek ;)
bizim jenerasyonun tüm cins-i latifleri gibi ben de uzun yıllar çeyiz işlemiş ancak malum birkaç motif ve modelin dışına çıkmadığımdan (bknz:kanser,kalp kalbe karşı,çarkıfelek) mütevellit tığ işini fazla ilerletememiştim..
                                                                     
işte bu yüzden tığ işine ripple modeli ile adım attım geçtiğimiz zamanlarda..


yaaaa Allah bismillah dedim işe giriştim ama ne mümkün kızlarım bırakır mı beni ??


nerelere nerelere gelmedi ki bitene kadar benimle...
mesela yukarıdaki gibi parklara...


mesela yine bu fotodaki gibi tilda bebek srgimizdeki nöbet görevime..


mesela akşamları kahve keyiflerimde en güzel eşlikçimdi..


itiraf ediyim işlerken ipinin çookkk yumuşak olması ve inceliğinden dolayı oldukça zorlandım..
ve..
ve sanırım ben kutucuklarla işlenmiş işlerden çok dolgu-trabzanlarla yapılan işleri daha akıcı işliyorum onu farkettim..


elimde uzunca zaman oyalanması bu yüzden..


ne dersiniz ama güzel oldu değil mi??

bu da yastığın bitmiş hali ama arkada kalmış biraz idare edin ;) 
zira kızım  kullanıp canını çıkardı bile :))
önündeki de ondan sonra işlediğim 2.kardeşi..
o da oğluma nasip oldu :))
 örneği çıkarmak isteyenler youtube kanallarındaki youtuber'ların profillerine bakabilirler ayrıntılı anlatıyorlar sağolsunlar :))
sevgiyle ve üreterek beni izlemeye devam edin anacığımmmmm









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder