14 Ocak 2019

MATİLDA BEBEK

UYKUSUZ BİR GECEDEN HEPİNİZE MERHABA BEBİŞLERİM

şimşekler çakıp yıldırımlar düştükçe ve ben bundan keyif alıp an'ı yaşamanın tadını çıkardıkça benim uyku uçup gitti bilmediğim diyarlara..
hadi didim..
madem didim..
uyuyamıyorum didim..
e o kadar da ihmal etmişim blogu didim...
karıştırıp blogda yayınlayacağım postların fotosunu..
MATİLDA BEBEĞİ mi bir paylaşayım didimmm

matilda benim bir zamanlar şuurumu yitirip tüm el sanatları gruplarına üye olduğum bir zaman diliminde karşıma çıktı..

bir etkinlik bebesiydi MATİLDA..
etkinlikte her bir parçasının patternini bitirdiğimiz parçanın fotosunu attığımızda gönderiyorlardı..
bence mantıklı bir sistem 

üyesi olduğum grubu ve paylaşımı yapan kişiyi şu an hatırlamıyorum çok özür dilerim..
bilen hatırlayan varsa belirtirse çok sevinirim
(ve de Allah aşkına şu bloga yapılan yorum sorunsalıma bir yardım edecek varsa bu arada ona da çok duacı olurum)


kızımın bedeni-saçları tamamlandı..
şimdi sıra bana göre ön zorlu etaa;
stylingini oluşturup look'unu sunmaya haspanın


gözlüksüz..


gözlüklü..


hiç farketmez ama boynunda mutlak etolü;


ve elinde yıldızlardan kopup gelen sihirli değneğiyle MATİLDA DOLL karşınızda efenim...

SEVGİYLE ve ÜRETKEN KALIN BEBİŞLERİM 


9 yorum:

  1. çok şirin olmuş.ellerinize sağlık.yorum sorununuz tam olarak nedir anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim Alanay hn.
      blogumun sorunu şu; postlarıma yapılan yorumların bir kısmı burda görünür halde iken; bir kısmı da mail olarak bana bildiriliyor ancak sadece ordada görünüyor bu gönderinin altında değil..
      blog paylaşımlarının popülaritesini kaybedip milleti okumaktan çok izlemeye meylettiren instagram çıktığından beri zaten yorumlar azaldı..
      kimse okumuyor maalesef..
      bir de böyle olunca paylaşım adına moral-motivasyon sıfır bende..
      burayı sadece elişi güncesi olarak kullanmaktan başka çarem kalmıyor
      sevgilerimle

      Sil
  2. yorumlarınız yayınlanıyor.denemek için bir daha yazdım:)
    başka bir sorun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet..mail. kutumda da 3 yorum vardı mesela az önce gördüm keşke silip klasörü de boşaltmasaydım..benim tezim şu; bir dönem bloglar wordpress (sanrım yazılım adı) ona geçti ve ciddi sorunlar oldu hatırlarsanız..belki bu yorumların düştüğü yer problemi ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim sevgili kozmetik psikolojisi :) sebgiler :)

      Sil
  4. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil