17 Kasım 2018

#DIY ÇANTA YENİLEME

AÇILIN BAKİİM BEN GELDİM
yiiiooo arkadaş!!
biriktirmişim onca blog yazısı;
 aylardır tekini bile yayınlayamamışım hastalıktan musibetten; 
tutmayın beni yazıciğimmm


ÖHHÖMMM !!
birrr longchamp  çanta kolay alınmadığı gibi; 
eskiyince de kolay kolay harcanmıyor bacılar..
gerçi benim sahip olmam oldukça kolay oldu çantalarımın arkadaş kontejanından sponsoru Valya'nın hediye etmesiyle ama; 
tabi bunun konumuzla hiçbir alakası yok şu anda
efenim bizim şu kaknem-sinsi  prenses kate middleton'un kolunda görüp çok da statüsüne bağdaştıramadığım;

 ama bel-boyun fıtıklarımdan mütevellit ağrılarımdan dolayı hafif malzemesiyle beni benden alan bu çantayı sağolsun kankitoşum Valyacığım hediye etti bana.. 
ve elbette ki o zevksiz gudubetinki gibi siyah değil;
 kırmızı rengiydi miss gibi

ben de ''birrr meronun eline kolay düşülmüyor karrşiiimmm'' tadında epey yıllarca kullanıp eziyet ettim kendisine ayıptır söylemesi
ayrılık günü gelip çattığında yıllarca gönül bağı kurduğum onca eşyamın makus kaderini o da yaşadı veee...
ölümsüzleştirmeye karar verdim kendisini
ya da..
 en azından bir süreliğine diyelim
gerrçekten berbat durumdaydı 
 
ayırıverdim sapını gövdesinden; 
birleştiriverdim bugüne kadar makyaj çantası olarak kullandığım çantayla


veeeee sonuç !!


oldu mu bana yine Valya'ya kahveye giderken kullanacağım yepyeni bir çanta ??


hasılı kelam;
atmayın; 
ya paylaşın ya yenileyin ..
elinizdekileri kişiselleştirin; ürettiklerinizle mutlu olun

sağlıkla ve üretken kalın..



2 yorum:

  1. hepsi ayrı şeker ve tatlı yaa :) destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil