23 Mart 2019

NİHAYET LOST IN TIME SHAWL ;)

HOOLA BEBİŞLERİM 2 AY SONRA BEN GELDİM

maşallah bak üretkenlik akıyor eteklerimden; 
postlarım o derece yoğun ..
son postum ocak ayındaymış burdan bir bravo koyuyorum kendime
yaklaşık 2 yıldır bizim buraların; 
yani blogger'ın kuması instoş'ta crochetçilerin üretim seferberliğine girdiği LOST IN TIME SHAWL'a bakar bakar iç geçirirdim..
fakat bu dediğim dönemlerde aşırı yoğunluktan bir türlü fırsatım olmamıştı denemeye..


öğrencisi olduğum Halk Eğitim Tığ Örücülüğü Kursunun programı dahilinde olduğunu öğrenince ''fırsat bu fırsat ben de eksik kalmayım neyim eğğsik fenomenlerden?? '' şeklinde dalış yaptım ben de pattern'e

benim cennet yuvam kürkçü han'dan bi heves aldığım bu degrade ipleri denemenin tam fırsatı dedim; ama bu şalı yapacaklara naçizane tavsiyem; bu tarz renk geçişli iplerle kesinlikle  YAPMAYIN !!!


renk geçişi sizi ortalarda bir yerlerde yakalarsa yandınız; bunun takibini yapmanız gerekiyor


işlerken oluşan bu dalgalanmalar örnek bitiminde kendiliğinden kayboluyor merak etmeyin bu arada


ehhh;
hazır keyfi bu kadar yerindeyken mero'nun;
beraber poz verelim dediler benimkiler bu arada

hayatta en sevdiği 3 şey yazmak; örmek,uyumak olunca bir insanın;
totemleri ve momiji'leri de bu yönde birikiyor galiba..

söz verdi son bi poz daha; 
sonra hediyelik pakete kendi elleriyle koyacakmış şalımı 😉




veee...final !!


ve sen sevgili okuyucu!!
sen bu satırları okurken bu trend şal yeni sahibine ulaştırılmak üzre pakedinde yollarda ;
ben ise umuyorum ki daha seri olmak kaydıyla yeni üretimlere devam ediyor olacağım..

sevgiyle ve üretken kalın bebişlerim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder