1 Mayıs 2019

GELDİ YİNE BALKON MEVSİMİ

HOOLA BEBİŞLERİM BEN GELDİMMMMM
enerjik başlangıçlara bayılırım..
enerjisi yüksek girişlere de
her ne kadar bu konuda kendime yetemesem de çevremdekilerin bunu anlamasına gerek yok diye düşünürüm hep..bu yüzden her ne kadar mecalim yoksa da;
sımsıkı tutunup-tutunmaya çalışıp hayata..
hepinize kucak dolusu sevgilerle geldim..
giriş bölümünde fotolar biraz sevimsiz; 
zira kapatılmış balkon ne kadar hoş olabilirse okadarını sunacağım size..
az sabır..
sonlara doğru değdiğini anlayacaksınız..
bütün bir kış  klasik marmaris yağmurlarıyla nefes alamaz bir şeklide içeri tıkıldık..
ehh bunca yağan bereketin bir de getirisi (!) oldu elbet..
saksılarda coşan yabani otlar şeklinde..

aman Allahım bu benim balkonum mu gözlerime inanamıyorum 😔


adetimdir; neredeyse tropik yağmurları andıran Marmaris yağmurlarından korumak için çiçeklerimi her yıl böyle diplere doğru yerleştirerek koruma altına alırım..


öyle çok yağdı ki bu sene; 
saksıdaki yabaniler engellere sığmam taşarım dercesine haykırmışlar adeta


ilk işim bir güzel temizlik operasyonu gerçekleştirmek oldu..



saksılar yenilendi; zararlılaran temizlendi..


bazıları neslini toprağın dışında de devam ettirme arayışına girmişlerdi hatta...😜😝


poşetler dolusu zararlıyı görünce gözlerime inanamadım 😨😫

 mutlu eden şeyler de olmuyor değildi hani 😍😍
küpe çiçeğim ve boyu 1 metreyi aşan ''aşkın gözyaşları'' açtıkça açmış çiçeklerini..


temizlik işlemi bitince yüzü gözü açıldı sanki saksıların ne dersiniz ??


sandıklar açıldı;


içindekiler ortaya saçıldı ;) 

bu yıl baykuş ailesine murano'lardan oluşan 6'lı bir set katıldı..
yeni değiller sadece sıralarını bekliyorlardı ..
kardeşim sanrım rodos'tandı; hediye getirmişti..kısmet bugüneymiş..


ömrünü uzatmak istediğim; bende anısı olan herşeye sukulent ekebilirim bunu biliyor muydunuz??
mesela şu üzerinde isimlerimiz yazan fincanlar taaaa çeyizimdendi..
50 gün önce kaybettiğim rahmetli kuzenim bana hediye etmişti nurlar içinde yatsın 🙏🙏


bakırlar anneciğimin hediyesi; hemen yanındaki İngiltere'den ve diğeri ise bir arkadaşımdan..


aşkın gözyaşları'nı budayıp tohumlarını sevdiklerime dağıtmak için ayırdım..
sonra da oturup üzüldüm küçücük bir şey kaldı diye 😥😥


bu arkadaşın da yüzlerce yeni tomurcuğu vardı düşen; onlar da dağıtılacaklar arasına girip sürgünlerinden temizlendi..


sonlara yaklaşırken yüzü-gözü açılmaya başladı  bira balkonun ne dersiniz??



sahi akşam güneşi kime vuruyordu?? 😜




bakın bu çiçeği ben çocukluğumdan beri arar; ama adını bilmediğimden bir türlü bulamazdım..
seralardan birini gezdiğim bir gün bunu kıyıda-köşede öyle mahsun beklerken buldum..
kaptığım gibi gittim sera sahibinin başına;
 ve evet o da bilmiyordu adını..😕😕

oğluşumun Kapadokya hatırasıydı benim için mesela bu fincan da..


şu yavruların güzelliğine bakar mısınız??


 gelinlik kızlarım taçlarını-duvaklarını takmaya başlamışlar birer birer 💗💗


herşeye çiçek ekicem derken bi bakmışım ki fideleri sulamak için su kabı kalmamış elimde 😖


bu benim kapluşlar bu yıl da böyle balkonlarda bakışmaca..


kavuşurlar mı birgün ne derdiniz??


sen aylarca fındık sepeti peşinde koş; sonra onu tut saksı yap kendine..😒😒
tam benlik bir davranış tebrik ederim 😜😎


kim demiş antikalara çiçek ekilmez diye??
altın yere düşse değerini kaybeder mi??
tenekeyi parlatsan hiç çeyrek altın eder mi?? demişti barış manço yıllar önce Allah rahmet eylesin 🙏🙏


y-yaaa sen resmen benim istediğim gibi şekil alıyorsun yaaaaa💗💗💗


bunlar benim yeni kızlarım..nasıl da kibarlar di mi??


aşkla çoğaltıyorum; bu da size ispatı 😍😍


son dokunuşlar..


ahh ne çektim sizi boyarken beeennnnn 😥😥


                                             ilk terarrium denememdi kendisi 😏😏


                                         bunlarda bir değişiklik yok yerlerinden başka



sanırım bi kahveyi hepimiz hakkettik ne dersiniz??


 amaaaağğnnn canım kuş mu kondurdun nedir yani?? diyenlere de cevabımdır efenim 😏😏 
daha da iyisini yaptım ehheheheee😛😜😛😜

(her ne kadar instagram yüzünden blog  okuyucusu diye birşey kalmamış olsa da)
ben tüm gün çalışmaktan pert olmuş yatarken bu güzelliklere bakan siz sevgili okuyucu !!
ben gibi yapın..
tüm acılarınıza..
tüm hastalıklarınıza..
tüm kaygılarınıza..
hatta can korkunuza rağmen tutunun hayata ve yaşayın onu..
kendiniz başta olmak üzre hiçkimseyi de moralize etmeye; mutsuz kılmaya hakkınız yok bunu unutmayın..
sevgiyle; umutla ve full time sağlıkla kalın


4 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar. Enerjik bir gün olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Beyda'nın Kitaplığı :)

      Sil
  2. gözyaşı çiçeği cidden çok arsız ama çookk güzel bir çiçek..ben çoğalmasından değil de; boyunun uzamasından şikayetçiyim bugünlerde nerdeyse 1 metre oldu..
    şimdi yeni bir cinsini satın aldım yeşil gövde üstüne pembe damarlı ve çiçekleri de pembe olanını...heyecanla büyümesini bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. instagram sayfa isminiz nedir takip edeyim

    YanıtlaSil