13 Eylül 2013

GELDİLERRR... GELDİLEEERRRR !!!

merhabalaaaaarrr :)))
bugün sevinçli günlerimden birini yaşıyorum zira küçük mutluluklardan,imkan ve güzelliklerden mahrum yaşadığımız,ama yaşamaktan da 1 okadar memnun olduğum cennet marmaris'te asla bulamayacağım cath kidston siparişlerim elime ulaştı...
eeee..malum...
buralarda ve yakın yörelerde bir TEPE HOME bulunması söz konusu değil; ve sanırım da olamaz...
ne cath kidston ne de green gate ürünlerine burdan ulaşmak bir hayal...
deriiin araştırmalarım sonucunda bir kişiye ulaştım ki; beni benden aldı...gerek verdiği sözleri yerine getirmesiyle; gerekse teslimatta yaşanan 1 aksaklıktaki tutumundan ötürü....
KENDİSİNİN ADRESİ AŞAĞIDADIR.. İLGİLENENLERE DUYURULUR EFENİM... HAA..BU ARADA İSMİ DE NURTEN HANIM ;)
https://www.facebook.com/londradan

gelelim siparişlerime..


floral desenli bu fincanlar göründüklerinden hem daha şık; hem de daha canlı renklerde... elime geçer geçmez daha çok memnun oldum seçimimden...


aslında ortadaki kaselere takım olarak kendi fincanlarını sipariş edecektim..hatta piknik setini bile almayı düşündüm amaaaa...desenlerde fincanların görüntüsü nasıl olur emin olamadım... bir dahaki sefere artık hihihi ;)


işte bu da kaselerimiz..açık söyliyim sitesinde daha büyük görünüyordu..örneğin bir cornflakes kasesi kadar... bunlar biraz küçük..günlük kullandığımız çorba ve yoğurt kaseleri gibi meselaa..ama okadar sevimli  duruyorlar ki; kullanmaya kıyamayacaksınız okadar söyliyim ;)

yaşam şu sıralar benim için okadar çok gel-gitlerle dolu ki; kendime bu küçük şımarıklıklarla biraz nefes alacak yer açmaya çalışıyorum...bazıları über ucuz; bazıları bazen beni zorlayabilen cinsten..ama işe yarıyor bu bir gerçek..sizlere de tavsiyem bu..kendinizi canlı tutabilmek için ne gerekiyorsa her yolu deneyin..gerek tasavvufa yönelmek,kitaplar okumak, güneşin doğuş ve batışına şahitlik etmek,bitki yetiştirmek,alışveriş,sosyal dayanışma...bunlardan bazıları sadece...

ASLOLAN SİZSİNİZ..VE EN ÇOK İHMAL ETTİĞİNİZ DE... BUNU FARKETTİĞİNİZ NOKTADA YÜKSELEN ENERJİNİZİ ZATEN HİSSEDECEK VE ATAĞA GEÇECEKSİNİZ..

hepinize bol enerjili ve mutluluk dolu günler diliyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder