22 Eylül 2013

KARDEŞCEĞİZİM KARDEŞCEĞİZİM..SEN BİLİRSİN KIYMETCEĞİZİM ;)

MERHABALAR...



malumunuz vechi ile bende bir baykuş merakıdır alıp gitmiş durumda yıllardır..üstelik ben baykuşlara hayran hayran bakarken bizim türk adetlerine göre uğursuz sayıldığından; ben onları tırım tırım ararken herkes bana uzaylı gibi bakardı..


şimdilerde ise durum tam tersi.. bu iyi bişeymi kötü mü ??? bence kötü zira sevmiyorum fazla popüler olmuş şeyleri özellikle de yakın çevremde gördüğümde 



herneyse..

sevgili küçük kardeşim yalova ve yunan adaları seyahatlerinde beni de ihmal etmemiş ve ablasına bu  güzelliklerden getirmiş :)



seramik olan yalova'dan; 2 küçük biblo da santorini'den ... en soldaki güzellikse arkadaşım valya'dan doğumgünü kartı..bana hediye ettiği çantanın içinden çıktı...üşenmemiş aramış inanılmaz 

NE DİYİM...SEVİLMEK; HATIRLANMAK; 


VE SENİ SEVENLERİN ;  SENİ VE ZEVKLERİNİ ÇOK İYİ TANIMASI...PAHA BİÇİLEMEZZZZZ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder