7 Eylül 2013

MİNİK HÜMA'M EN ÇOK BANA ŞANS GETİRİYOR SANIRIM :)

merhabalar :)
kuşadası çarşısında kardeşimle minik hüma'mın ihtiyaçları için dolaşırken bir tuhafiye dükkannı gördüm..eee serde merak da var malum ;) Allah Allah nidalarıyla bir dalmışım ki içeri; tutabilene aşkolsun :)

başlangıçta aşağıdaki resimdeki gibi ilk bakışta bir kit kutusu olduğu belli olan bu ''parça''yı elime alıp incelemeden önce niyetim son derece temizdi.. 
GERÇEKTENNN :)

zira bu kit bir çarpı işi kitiydi ve benim kenardaki bekleşip duran onlarca goblenlerim varken bir de bu işi açacak değildim tabii başıma...



 ama ve fekatttttt


bir de ne göreyim aman Allahım!!!!
kutunun içinden bu güzeller güzeli teneke kutu çıktı...
üstelik en sevdiğim 2 desen; pembe güller ve cupcake
aman aman sabahlar olmasınnnn

efendim...
ben kulunuz o hevesle kutuyu açayım derken gereğinden fazla ağır bulunca kutuyu; tek nefesle açma harekâtına giriştim doğal olarak

yarabbiiiiiiiiii!!!
matruşka gibi mübarek açtıkça sürprizler çıkıyor içinden...bir de baktım ki iğnesinden şablonuna, kumaşından makasına kadar eksiksiz bir kit..oysa ki sadece şablonundan başka birşey beklemiyordum ben 


lafı fazla uzatmaya gerek yokkk...
en büyük zevklerimden biri olan goblen; en sevdiğim desenler pembe güller ve cupcake, herşeyden çok sevdiğim profesyonel hizmet...yani hepsi bir arada...


AAAHHHH GÜZEL MEVLAM !!!
minik hüma'mın ismini koyarken şanslı olsun; hanesine şans getirsin; ana babasının şansı olsun diye koydum ama;
baksanıza...sırf ihtiyaç almaya gittiğim hiç bilmediğim bir çarşıdan; marmariste hiç ele edemeyeceğim bu güzelliklere rastlama şansını elde ettim...
yani;
halasının bitanesi ; halasına da şans getirdi ne dersiniz ??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder