24 Eylül 2013

YAŞLANMAK GÜZEL ŞEY... GERÇEKTEN :))

TABİİ BÖYLE DÜŞÜNMENİZİ GEREKTİREN OLAY; ALDIĞINIZ HEDİYELERSE


MERHABALARRR


biz ortaokuldayken yani 12-13 yaşlarında...16 yaşımızı hecanla beklerdik..sanki makyaj yaşı buymuş da biz o güne basar basmaz iplerimizden kurtulup makyaj yapacağımız günlerin hayalini kurardık...derken o günler geldi

ve biz yetinmeyip 18 yaşın hayalini kurmaya başladık..sanırsın hepimizin ailesi birer cosby ailesi de; reşit olunca bizi ve kararlarımızı anlayışla karşılayacaklar...


                                                            nerdeeeeeeeee


sonra birkaç kız arkadaş bir araya geldiğimizde hele de dedikodunun zirve yaptığı anlarda 20 yaşına gelmiş ve biraz da zayıf ablalarımızı görünce '' anacım evde kalmış o; sinirinden kurumuş''derdik arkalarından tombul ergenleriz ya..NE AYIPPPP


HELE ZATEN BİR KADIN 40 INA MI GELDİ??? E ÖLSÜN DÜ OZAMAN...YAŞLANMIŞ AYOLLL !!!


veee....gün oldu; devran döndü... ve bu satırları yazan ben bacınız 39 yaşına geldi çattı...


burdaki ağlama emosu yanlış anlaşılmasın yaş kompleksinden değil; geçen günleri sayıp kalanları tahmin edememektendir ve konuyla hiiiiççç elakesi yoktur 


güzel bir sonbahar gezisi sırasında; 39 yaşımı sürürken ve 2 güzel çocuğum 2 yanımdayken birden
kuş cıvıltısı gibi şakıdılar yavrularım...
''anne biz alalım harçlıklarımızla sana beğendiklerini '' diye...


neydi şimdi bu...ne yapacaktım?? 
onların harçlıklarına nasıl kıyardım???yoksa onlara bi şekilde yokluk hissi mi yaratmıştım?? reddetmeli miydim yoksa kabul mü etmeli??
e ama çok da hoşuma gitti...sanki onore oldum ??


 kafamda bunca soruyla boğuşurken ADAM SEN DEEEEE !!! dedim...sanırım yaşlanıyorum ve sanırım çocuklarımda bi nevi merhamet duygusu uyandırdım :)

ee...hal böyle olunca karşılıksız verdiğin sevginin meyvelerini toplamak; en güzel mefhumlardan biri olan merhameti çocuklarına aşılayabildiğini görmek daha ağır bastı ve aşağıdaki güzellikleri seve seve kabul ettim dünyanın ennn güzel 2 varlığından






HİÇ ÜZÜLMEYİN ŞEKERLER YAŞLANIYORUM DİYE...ZİRA BARDAĞIN BİR DE DOLU TARAFI VAR BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder