7 Kasım 2013

ERKEKLERİN BİR LÜKSÜNÜ DAHA ALDIK ELLERİNDEN..EN AZINDAN; BENN !!

NE YANİ OLAMAZ MI???
  yani bu özgürlük; tüm özgürlükler..onların tekelinde mi olacak hep ??


şimdi kalkıp size pehlivan tefrikası gibi bu milletin özgürlüklerinin listesini çıkarmıycam zira ne okadar sabrım var; ne  okumayı okadar çok seven milletiz

horlamaktan bahsediyorum evet.. yıllar yılı esiri olduğumuz ve karşı tarafın neredeyse mülkiyeti altında olan bi kavram horlamak..


şuraya bakın allaşkına ne çekmişiz beeeee....

amaaaa...
işte ben bacınız yine anarşik ruhumu ortaya koydum ve itiraf ediyorum:
BEN HORLUYORUM!!!


GÜN BUGÜNDÜR ARKADAŞLAR...
hemcinslerimizin intikamını almak için işte geldim burdayım


şimdi tabi horlamak çok özel ve devlet sırrı gibi saklanması; hatta gerçekleşmesi durumunda ölümüne inkar edilmesi gereken; olay anının kamerayla tespit edilmesi durumunda bu sırrı ölümüne saklamak için dünyaları vereceğiniz bişey.ama ve fekâtttttt!!! ben bu işten kendim bile okadar rahatsız oluyorum ki kıyamam benim kıymetlime (eşime)
üstelik herşey bi yana; bigün hıkıkkk diyip uykuda gidicem ondan korkuyorum

şimdi gelelim mesele-i esasiye'ye!!!
3-4 yıldır burun kemiğimde eğrilme var ve sonuç işte bu !!
ilk resimde belli belirsiz duran silikon bişey var gördünüz mü??
yok canım.. hanım kardeşimizin 2 güzel malvarlığından bahsetmiyorum onlar gayet te belirgin 
horlama önleyici bir aparat !! dayanamayıp ya Allah deyip eczaneden içeri girince elime bunu tutuşturdular ancak ne işe yaradı ne de burnumda tutabildim ben bu cismi..ne bir kullanım talimatı ne bir şema hiçbişii yok içinde...bana bunu kullanan arkadaşlarımızdan yorumlar bekliyorum..nedir...ne değildir?? yoksa hiçbişey değil midir...bilgilendirirseniz sevinirim...hepiniz öpüldünüz bebişlerim

bu arada....

gün gelecek bu fotoları tam tersi cinsiyetlerde resmedecekler buna inanıyorum!!! kahrolsun her alanda erkeklere özgürlük tanıyan sistem; yaşasın amazon ruhlarımız  hüloooğğğğğğğ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder