13 Kasım 2013

YENİ HEADER'IM NASIL ???

BEBİŞLERİM MERHABA
 beni bilenler bilir...sanal alemde birçok foruma üye; alışveriş sitelerinin pasif müdavimiyim.. araştırmayı çok sever; yalnız uygulama kısmında tam bir beceriksizim..
YANİİ...
AR-GE'nin ar kısmı var; ge si fosss!!!


lakin; çok uzun zaman önce sevgili blogger arkadaşıma yazılmış bir teşekkür postu dikkatimi çekti dikkatimi.. araştırmacı kişiliğim devreye girdi karıştırmaya başladım veee bir tanışma ve teklif maili gönderdim kendisine..

kendisi inanılmaz bir iyi niyet sahibi ve tam bir misyoner..bana yeni bir header hazırlayabileceğini söyledi ve tek şartı ise sokak kedileri için kedi maması sağlamamdı..

kendisini epey bi uğraştırıp geceler boyu baykuşlarımla birlikte rüyalarına girdikten sonra yeni headerimi oluşturdu sağolsun


KENDİSİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER YENİ Bİ SOLUK GETİRDİ BLOĞUMA

bu arada..tam herşey yerine oturmaya başlamışken benim cahil cesaretim devreye girdi ve beeeenn; menü çubuğunu hangi akla hizmetse kaldırdım..ay kendime inanamıyorum bazen 

 korkudan tir tir titrerken faceden forumlardan artık Allah ne verdiye heryere saldırdım bu yanlışı  nasıl düzeltçem diye..arada mailimi de yokluyorum goncacım nezaman farketçek diye...


bi baktım yazık kendinden şüphelenmiş o mu kaldırdı yoksa ben mi diye ..utana sıkıla ben dedim ve inanılmaz bişey benim için belki 1 saatten fazla daha çalıştı mahvettiklerimi düzeltmek için.. tebi ben bu arada orası öle olsun burası böle olsun diye de mailler atmaktayım bendeki cesarete de bakarmısınız 


canım yaa...çareyi faceden beni eklemekte buldu ve birebir yazışmalarla bu son haline getirdik buraları..kendisine çok teşekkür ediyorum benim için büyük bi şans oldu



sizler nasıl buldunuz headerimi ?? kendisine ulaşmak; bloğunu tazelemek ve böylesine güzel bir girişime destek vermek isteyenler kendisine ulaşabilirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder