6 Kasım 2013

KASIM AYI BİTENLER :)

MERHABALAR :)
böyle uzun bir ara verdikten sonra ''bitenler'' postu paylaşmak hoş değil bunu biliyorum.. 


neticede blogumu hayata dair herşey sloganıyla açtığıma göre değişik birtakım paylaşımlarda bulunmam gerekiyor..
gelin görün ki; çok kötü geçmiş bir yaz; bir türlü gelemeyen kış... engellenemez ve bitürlü  tedavi edilemez hastalıklar elbette ki arada küçük mutluluklar, vs vs... 
işte mesela  bunların tümü hayata dair ama gelin görün ki benim haleti ruhiyem ne bunları paylaşmaya; ne paylaşırken okuyucuları sıkmaya gönlüm razı gelmedi; gelemedi bitürlü :(


veee...
amaaaaaannnn!!!  allasen ...şu sağımı solumu bi dürtükliyim de bakalım nelerden kurtulabilirim neler bitmiş neler atılacak; 


NELER ALINACAK (hihihhiihihiii) 


e tabii bunlar da hayata dair şeyler değilmi canım bebişlerim 


o zaman işe tersinden başlayıp önce bitenlerden başlasam ne dersiniz??
meraklı bakışlarınızı diğer postuma saklayın ; zira aldıklarım gezdiklerim gördüklerim orada yer alacak


öncelikle genel bi görüntüyle başlayalım  bakalım..temizlik; makyaj ve bakım üçlüsnden oluşan minik bi çöplük oluşturdum sizin için


TEMİZLİK GRUBU
THERA MED POMPALI DİŞ MACUNU
öncelikle benim ve ailemin vazgeçilmezi thera med dişmacunundan başlamak isterim.. biliyorum 7 etkin güçlüsü,bilmem ne ışıltılısı, hatta organikler de olmak üzere 1500 çeşidi var dişmacunlarının..  ama ben  gerçek anlamda dişleri fırçalamaktan ve sahip olduğu pratik sistemden dolayı resmen aşığım bu diş macununa..hoş; tüm o saydığım janjanlı özelliklerini yerine getirebiliyorlar mı, bunu kontrol eden bi istatistik kurumu fln var mı bilmiyorum ...ama düşünmeden de edemiyorum... sadece İPANA   kullandığımız dönemlerde daha mı az bakımlıydık veya daha mı  sağlıksızdı dişlerimiz diye..işte böle kafamda deli sorular
neyse sözün özü; artık ortasından sıkılmış  ve  bir mahkeme salonunda sonlanmış; dağılmış yuvalara son bebişlerim..zira bu dişmacunu pompalı..hijyenik ve de çok pratik..ayrıca da cüzdan dostu..ve deeee..yıllar öncesi tek çeşitli ipanaya borçlu olduğum diş sağlığıma herhangi bir zararı olmadı...tavsiye ederim

UNI WIPES ISLAK MENDİL
bilmiyorum ayda kaç paket gidiyor bizim evde o ve diğer muadillerinin..ıslak mendilsiz hayat

FLORMAR OMEGA OIL ASETON
tam bir fiyasko..omegasını boşverin yağı nerde orasını  bile anlamadım...şişesi asla ergonomik değil zira sıkılmıyor sallayarak dökmek zorundasınız..bunu anlayana kadar baya bi bilek kası yaptım sanırsam..sonunda o; bitmiş bir parmeks aseton şişesine tebdil-i mekan eyledi; ben de ferahladım

 

MAKYAJ GRUBU
CLİNİQUE ALL ABOUT EYES GÖZ KREMİ
gözde hiç ağırlık yapmayan beğendiğim bir ürün oldu 2. alındı bile ;)

FLORMAR KİRPİK MAKASI
belki 22 senedir beraberiz kendisiyle.. benden kurtulmak için çareyi paslanmakta buldu kendisi; 
ben de anlayışla karşıladım...yenisi alınacak...

M.A.C  FALSE LASHES EXTREM BLACK MASKARA
berbatt... berbat...berbattttttt
ne fırçası,ne içeriği ..ne fiyatı; elle tutulur hiçbir yanı yok
CLINIQUE HIGH LENGTHS MASCARA
içerik süper; fırçasını kullanamadım ben ve kullanabilen biri çıkar mı bilmiyorum bi alışverişimde hediye olarak verildi kendisi; ben de atmaya kıyamadım ve boş ve temiz bir maskaramı bademyağı için ayırmıştım içini boşaltıp hiç üşenmeden  bunu oraya aktardım..dehama hayranım 


SAĞLIK GRUBU
BİORİCHİ ALP BALSAMI
kendisi benim doktorum,ilacım,can yoldaşım..bitti yenisi alınacak...murmel çam özü içeriyor ve spor ağrılarına,yorgunluğa ve eklem kas ağrılarına çok iyi geliyor yol arkadaşım olur kendileri malesef 

DECLOR (SÖZÜM ONA) TEMİZLEYİCİ TONİK
 söylenecek hiçbir sözüm yok..bahtsız bir lilakutu alışverişimde tıklamışım doğallığına aldanıp ama temizlemedikten sonra neyleyim doğallığını 

bu aylık bende  bitenler bunlar bebişlerim...sizlerin bitirdikleri; beğendiğiniz veya beğenmediğiniz ürünler neler; 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder