9 Kasım 2013

VEEE...İŞTE KEÇE ÇALIŞMALARIMDAN İLK ÖRNEKLER :)

Bİ DE TAMAMLANSALARDI HAYIRLISI

 ama ben tebi daha fazla sabredemedim..hem belki gaza gelirim de tamamlarım diye ;)


bu arada merhabalar bebişlerim 
keçe çalışmalarına başlayalı neredeyse 2 ay bitiyor... ancak alçak merkürün geri kaçması; kaçarken bende olan ne varsa kendine çekmesi sebebiyle yaşam enerjim olmayışından başladığım işleri matruşka telefonluk hariç bitiremedim :(

tebi bu arada merdivenlerden yuvarlanıp sakatlanmam; 3 hafta gidemeyişim; 1 hafta hadi bismillah dedikten sonra bir de oğluşumun iflah olamayan diş absesi yüzünden yine sekteye uğradı kursum ve de hevesim :(

sanırım VERMEYİNCE MABUD; NEYLESİN SULTAN MAHMUT hesabı oldu benimkisi...bundan kelli tek dileğim atılmadan ve de inşallah elimdekileri tamamlayarak kursu bitirmek
evet efenim geçelim görsellerimize

matruşka telefonlukları öle bayıla yaptım ve herkeşşlerden önce ben bitirdim kursta...bu sebeple benim için çok önemli zira elimde bitmiş olan tek ürün o...yalnız aceleye mi geldi yoksa imalatında mı hata var bilmem benimkinin gözleri7.5 numara astigmat sanırsam 




bunlar da arkadaşlarımın derste yaptıkları..onları da resimledim, çalışmaları yaptım şu hallerine kadar herşeyleri aynı ve yarım olup; Allahtan umut kesilmez şeklinde inşallah maşallah nidaları ile bitirilmeyi bekleyen nazarlıklarım..şu noktadan sonra kendi yorumlarımla ne hale gelecek görücissss ...bitince müthiş olacaklar..bittiklerinde  ancak ozaman paylaşabilirim sizlerle
sizlerin de keçe çalışmalarınız ve paylaşmayı arzu ettiğiniz görselleriniz varsa buyrun beklerim efenim 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder