15 Nisan 2014

ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI

SELAMMMM SELAMMMM SELAMMMMMM BEBİŞLERİMMM
muhteşem bir bahar gününden hepinize merhaba 
 
çekilişimi söz verdiğim gibi ayın 15 inde yani bugün sonlandırdım..maalesef ben bacınız teknolojik anlamda tam bir idiot olduum için öyle random filan kullanamadım talihliyi belirlemek için anacıım..bildiğiniz anam babam metodu yani kura ile belirledim ...
ancak söylemezsem çatlarım; defalara belirtmeme rağmen sırf çekiliş için açılmış blogların katılımı ve önce takip edip sonra çıkmalar oldukça canımı sıktı ne hallere geldik yarabbim... insan kullanmak bu...küçük hesaplar hatta...sırf bu yüzden çekilşş yapma zevkinden mahrum kalacağım gibi gözüküyor..zira başkalarının hakkı yensin ve canım sıkılsın istemiyorum...her katılanı tek tek kontrol ederken hep duam normal paylaşımlarda bulunabilen; hayatındaki duruşunu ve gelişmeleri paylaşan bir blogger arkadaşıma çıkmasıydı; kabul oldu çok sevindim...
eveeetttt 
çekilişime katılanlar sırasıyla şu  şekildeydi bebişlerim:

1-gökçe şen
    2-Havva Azra Öztürk
3-Gönül Tekin
    4-Saliha Temiz
5-merve kuru
    6-deniz güner karabaş
    7-ecenin adresi
    8-meral ünal
    9-Yaseminniey Krsygt
   10-nurgül beyaz
   11-umut şükran
   12-berna ecer
   13-elif çevik
   14-küçük sırlar
   15-Feride ismailoğlu
   14-ayşe avcı
15-gilan asa 
   16-Fatma .özdemir
   17-Mürüvvet Tuncal
   18-hayat kısa
   19-duygu kasım
   20-aslı üstün
   21-Nazli Misilli
   22-Gamze özdemir
   23-zeynep üstün
   24-tuba şanal
   25-döndü ilçin
   26-gülçin karaağaç
   27-TUBA DAĞ
   28-Yaşamın Kıyısında PELİN
   29-Çiçek Atakan
   30-tuğçe atik


veeeee....
kazanannnnnnnnn....

MERVE KURU  :)

mervecim en kısa zamanda benimle irtibata geçmeni bekliyorum şekerim iyi günlerde kullan hediyeni 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder