25 Nisan 2014

KEÇE RUNNER VE NAZARLIĞIM ;)

BEBİŞLERİMMMMM

uzun zaman oldu biliyorum.. ihmallerdeyim ancak bu aralar feci bir aktivite-gezme ve keçe çalışması maratonu içerisindeyim... e buna malum sağlık sorunlarım da eklenince hayli uzak kaldım sizlerden bunun farkındayım ama birkaç çalışmamı sizlerle paylaşarak şirin gözükeceğimi umuyorum ehüehh :)))

alttaki nazarlığı çok severek başlayıp çok sıkılarak devam ettim zira nazarlık konseptine uygun düğme veya boncuk marmariste bulmak oldukça zor...aslında marmariste aradığın herhangi bişeyi bulmak; çok zor ama bu başka bir konu Allah kahrı belaaaaaaa !!!


alttaki runner ise çalışmaktan oldukça keyif alığım ancak boynumdan olayı bana oldukça ağır gelmiş bir çalışma...modeli netten aldı sitenin adını hatırlamıyorum ve tüm çoraplar tek tek ıncık cıncık işlendi benim tarafımdan :(
 yani runner diyorum ancak bu isimle kullanılması zinhar ergonomik değil neden derseniz;
1- işlemelerinden dolayı örtüde kot farkı olacağından üzerine konan şeyler yamuk duracaktır bu biiirrrr.... 
2-masada duran atıştırmalıklar veya çay kahve artık her neyse...onları örtüye damlatmak gafletine düşen zavallı bir faninin başına neler gelebilir tahmin bile edemiyorum bu ikiiiiiii...


3-hadi damladı diyelim temizlenmesi oldukça güç ; bu da üüüççç...
heee...
neden yaptın derseniz; sırf kurs hocamız tutturduğu ve şart koştuğu için yapıldı... ve nerde kullancaksın derseniz ise; benim aklıma yılbaşlarında kapı üzerine pano veya şöminelerin üzerine alınlık olarak kullanılabilir diye düşündüm tekliflere de açığım; böyle de demokratik bir kişiliğim işte ben 



hepinizi çok ama çok öpüyorum beni özleyin anacıımmmmm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder