2 Nisan 2014

MART AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

HEYOOOO  BEBİŞLERİM GÜZEL BİR BAHAR SABAHINDAN HEPİNİZE MERHABA


seçimdi, sayımdı ,bu sene de yağmurlar çok az yağdı kaygılarından sonra misss gibi bir bahar sabahına uyanmak ne güzell :)
sizlere bir bitenler-çöpe gidenler postu hazırladım mart ayında biten..bakıyorum birçok birçok blogger arkadaşım poşetler kutular dolusu ürünler bitiriyorlar doğrusu feci şekilde hayranım kendilerine...
yooo...kendime bakmadığım ve özen göstermediğimden değil... okadar ürünü yalnız başlarına bitirmeleri zaten mümkün değil..işte bu noktada özeniyorum ben zira bu demektir ki o koca koca şişeli ürünleri, poşet poşet bakımları beraber kullandıkları aile bireyleri var...
bizim evde bu sıfır noktasına yakın...16 yaşında kzıı olan biri bunu nasıl söyler diyorsunuzdur kesin ama durum böle maalesef...

erkekler deseniz ona keza...gerçi bu durum benim için iyi mi?? iyi !!zira daha az masraf; daha az döküntü -yayıntı ve daha çok huzur...evet durum tam olarak da bu!!!
nese...
bunları bir kenara bırakıp bakalım bu ay neler bitmiş-çöpe gitmiş; bakalım içlerinde merak ettiğiniz ürünler var mı ???

ÖNCE GENEL BİR BAKIŞ :)

şu fotoya bakınca çok güldüm kendime zira omuz için elektro manyetik bandajı da yerleştiriverim kullandıklarım arasına ama napiim maksat bilinçlendirip deneyimleri paylaşmak ;)

KİŞİSEL BAKIM-HİJYEN GRUBU


cettua half past mask: gözaltları için ilk kez denediğim bir  ürün..ben genel olarak cettuanın tüm ürünlerini çok beğenirim..ancak bunun henüz bi etkisini görmedim belki zaman içinde ;)
cettua cleansing mask: bu maske hem çok pratik hem de işe yarıyor gerçekten..banyodan sonra birkaç saniyede uygulayıp verdiği ısı etkisiyle derinlemesine temizliyor hem de sadece 1 dakikada ;)
cosmed vanilya nem maskesi: ilk kez deneyimledim..şu kadarını söyliyim...daha da bundan almammm !!! direk çöpe !!!
benri disk pamuk ve kağıt sabun: size benrilerle ilgili başka bişey söylememe gerek var mı ???? stoklu çalışıyorum her birinden beşer tane okadar diiyim ;)
XO deodorant: ııhh...mıhhh.. ama bitti en azından :/
dove deodorant: pudralıymış bu yauuuwww nasıl dikkat etmem !!! direk çöpe !!!
bee beauty vanilla cheese cake vücut peelingi: sadece uygulama sırasında hissettiğiniz o müthiş koku için bile alınır kiiii; ben ömrüm oldukça derinlemesine temizlik ve benim muhtaç olduğum nem duygusundan ötürü alacağım yedekleyeceğim bir ürün o olmazsa naparım banyoda bilemiyorum :(
saran vaseline:  1 sene sonra nihayet bitti.. vıcık vıcık klasik vaselin ürünlerinden biri..ama ihtiyaç işte ille bulundurulacak evde böyle senede bir de yenisi alınacak :(

SAĞLIKLI BAKIM GRUBU
thera med diş macunu:  pratik,hijyen ve verdiği etkiye göre ödenen meblağı sonuna kadar hak ediyor bu marka çok memnunum yalnız sadece bu rengi aile bireylerinin hoşuna gitmedi ve üzgünüm ki haklılardı..neyse sonuna kadar bitirildi ve yedekten yenisi çıkarıldı hihi :)
listerine ağız çalkalama suyu: bana diş fırçalamak yetmiyor gibi geliyor gün içinde..e bir de dişeti çekilmesi yaşıyorum..bu ay 2 tane bitmiş artık farz oldu büyük boyları alıncak bundan sonra
avon senses duş jeli:yıl içinde zaman zaman kullanırım beğeniyorum kokusunu..sadece nem yönünden sıfır !!!
ketoral şampuan: doktor tavsiyesiyle aldığım bir ürün tavsiye ederim kuruluktan kaynaklanan saç derisi hassasiyetiniz varsa
marvis dişmacunu: bu bana kutulardan biri olarak gelmişti hediye..seyahat boyuydu..neden bukadar abartıldığını şahsen anlamış değili..thera med buna bin basar...sadece ambalajı çok hoş çünkü nostaljik bayıldım :) ama almam yani vasat :/
elektromanyetik ağrı korsesi: fıtıklarım ve ağrılarım tavan yaptı bu sene insanlıktan çıktım okadar diyim :(can havliyle girdim bi medikalciden içeri...durumu anlattım bunu verdi daha 1 haftadır kullanıyorum zaman içinde size tecrübelerimi anlatırım iyi gelir inşallah :(
MAKYAJ GRUBU


garnier gözaltı roll-on: sanırım çok ihtiyaccım olduğundan; bu ürüne çok bel bağladım ama yorgun olduğumda şilen göz kapaklarıma zerre faydası olmadı..yarıya yakını çöpe gitti
garnier gözaltı kapatıcısı: bitsin; yine alıcam...yine ve yineeee!!
declor akne toniği:bu ürünü de doktor tavsiyesiyle aldım..diyorum ya tüm kış ağrı çekmekten yüzümü akneler bastı korkunçtu...doktorun verdiği bilyeli bir ürün faydası var mı derseniz; %80 oranında..pahallı bir ürün ancak hakediyor ;)
clinique high impact maskara:cilinique'in beğenmediğim bir ürünü çıkacak mı çok merak ediyorum :) yenilerini deniyeyim diye bir süre kullanmıycam ama aklım hala bir yenisini almakta :)
maybeline eyeliner:bunlardan 2 tane var ama sadece birini beğendim mavi olanı..zaten 3-4 yıldır kullanıyorum kahverengini...bitince yine aynısını alıyim dedim; ambalajı yenilendi deyip o metalik-siyah ambalajlısını verdiler..değişmez olaymış...silikon eyeliner fırçası mı olur yaa yuhh !! zerre kadar ürün almıyor fırçaya param çöpe gitti :(
flormar kaş kalemi:bu da çöpe gidenlerden biri..kupkuru..işlevsel değil ve renk tonlarını tutturmak mümkün değil..şöyle söyliyim; bunu kullanmaya devam etsem 2 aya kalmaz kaşsız kalabilirim okadar sert bi ürün...sanırım artık kaş set alma zamanı gelmiş ablalarım :P bu direk çöpe !!!
ismit sürmesi: çok güzel kullanımı var göze de yararlı bunu biliyoruz hatta hakkında hadis bile var..ben de çok memnunum ama malesef buranın iklimindendir belki; çok çabuk kuruyor onun dışında güzel sipariş verdim bile ;)

benim bu ay kullanıp yorumladıklarım bunlar bebişlerim...sizler neler kullandınız; paylaşıp yön gösterirseniz çok mutlu olurum kendi adıma ..hepinizi öpüyorum sevgiyle kalın hem de işte böyle  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder