27 Nisan 2014

LİP LİP...LİP BALMLARIM :)

BEBİŞLERİMMMMM 

tarihte bir ilk yaşıyorum şu anda ve aynı günde 2 post birden hazırlıyorum ne kağaaa güzel değil mi 

bugün birkaç arkadaşıma ve kızıma da söylediğim gibi yaşam şeklimi değiştirme kararı aldım..bundan sonra aklıma ne gelirse; nezaman gelirse o !!!

emo'dan da anlaşılacağı üzre keçilerim üzerimde 

ve böyle zamanlarımda aldığım kararlarım; herkesinkinin aksine en isabetli kararlarım olur benim..tarihte daha doğrusu benim tarihimde örnekleri çoktur; tecrübeyle sabittir
herneyse...konunun ekseninden hayli çıktım farkındayım; bu da isabetli kararlarımın yan etkisi deyip noktayı koyalım ne dersiniz

dünyada benim kadar dudakları kuruyan; nemlendirmek için çaba sarfeden ve bu uğurda dağları delip çölleri aşan;taaaa amerikalardan londralardan ürün getirten biri var mıdır acaba çok merak eiyorum

işte size artık neredeyse bir koleksiyona dönüşen lip balmlarım ve bir nevi öneri sayılabilecek görsellerim... tabii bu arada geçen yıllar içerisinde şu yazdığım yazıyı öngörmeyip tükettiğim balmları atmış olmam ise tamamıyle basiretsizlik onu da belirteyim....


balmlara sahip olmak isteyenler bana mail atarlarsa seve seve onlarla paylaşırım adresleri bebişlerim aklınızda bulunsun
ne kadar şeker değil mi ayyyyyyyy !!! diye cıvıldarken kutuyu yan çevirmemle bunun bülent ersoya benzediğini farketmem bir oldu ve ben resmen şoklara girdim ;( bu arada çenesi oynuyor; söylemiş miydim ?? tırrss tırrssss


ne kadarrr zarif bir ambalaj değil mi??? resmen bayıldım :) gülün asaleti derler ya; tam da bu işte :)



cupcake modasına uyup da bundan da edinmeseydim çok mutsuz olabilirdim herhalde ;)


eeeee.... EOS'lar hepinizce malum zaten kullanmayanı kınıyorlar biliyorsunuz aman diyim :))))

bu da hepsinin genel görünümü... kutuların tamamı bitti artık sıra geldi onları daha fonksiyonel hale getirip hayatın içinde bir yer vermeye...

sizlerin böyle eksantrik lip balmlarınız var mı ??? paylaşmaya ne dersiniz ???

yok yokk.....kendilerini değil telaşlanmayın canııııımmmm









6 yorum:

  1. Ne kadar şirin şeyler bunlar böyle!Nereden aldığını öğrenebilir miyim?:)

    YanıtlaSil
  2. elbette :)
    kendisi iş ahlakı son derece yüksek sözünün arkasında bir girişimcidir..londrada yaşıyor... prensipleri olduğu için de aynı tavrı karşıdan bekliyor ve ödemeler konusunda çok hassas..çok zarar gördü şimdiye kadar maalesef... irtibata geçmek isterseniz linki burada... sevgiyle kalın :) https://www.facebook.com/londradan

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meral hanimcigim... hakkimda yazdiklarinlarin cok dogru ama malesef gunumuzde, benim , srnin is prensibi diye isimlendirdigimiz ozelliklere , simdikiker saflik diye bakiyor.... sayfami onure ediyorsun.... bugunlerde ender bulunan harika bir insansin meral hanim... hersey icin cok tesekkurler... linkimi kullanman beni onure eder...

      Sil
    2. meral hanimcigim... hakkimda yazdiklarinlarin cok dogru ama malesef gunumuzde, benim , srnin is prensibi diye isimlendirdigimiz ozelliklere , simdikiker saflik diye bakiyor.... sayfami onure ediyorsun.... bugunlerde ender bulunan harika bir insansin meral hanim... hersey icin cok tesekkurler... linkimi kullanman beni onure eder...

      Sil
    3. her zaman zevkle kullnırım nurtencim sen izin verdiğin sürece.. insanların hiç tanımadıkları hele de sahte ürünlerle dolu bir zamanda tek bir sözüne güvenip alıveriş yapmaları çok zor..hatırlıyor musun seninle ilk tanışmamız ben sana mesaj atıp aslında gayet cüretkar bir şekilde getirttiğiniz ürünlerin replika olup olmadığını sormuştum facebooktan...siz anında bir başlık açıp ürünlerim replika olabilir mi; benimle alışveriş nasıldır diye kendine olan haklı güvenin sergilemiştin ve yüze yakın mesaj anında bir bir döküldü olumlu olarak..işte bu benim için yeterliydi..seninle tanışmaktan ve alışveriş yapmaktan hiç pişman olmadım; tanıdığıma çok mutluyum..sevgiler :)

      Sil