3 Mayıs 2014

BU YENİ NESİLDE HİÇ TİCARİ ZEKA YOK..GERÇEKTEN ;)

BEBİŞLERİMMMMMMM

gün geçtikçe bu fırça temizliği işi benim için daha büyük bir angaryaya dönüşür hale geldi..

eee... hal böyle olunca ufukta yeni kurbanlar aramaya gerek yok; hedef kitle tam karşımda duruyor ne de olsa... 

evet bildiniz... BENİM BEBELERRRR !!!

amaaa;
kazın ayağı öyle diil efendim...zira;
 başta ucuz yollu rica; 
arkasından demek öyle :( ile başlayan ve duygu sömürüsüne dayalı cümleler 
ve derken en son hafiften tehtid dolu buyurmalardan sonra baktım o iş öyle olmayacak; rüşvet yoluna gittim ..
evet itiraf ediyorum ben pis bir rüşvetçiyim...

ama...
ama rüşveti alan olmadığına göre bu suç sayılmaz ; en azından hafifletici sebeptir öyle değil mi ???


hani yani kuşak çatışması diyorlar; jenerasyon farkı diyolar ama kardeşim bu düpe düz ticari zekadan yoksun bir birey demektir yauuuwww......
ben o yaşlarda  ve böYle bi teklifle karşı karşıya olacaktım kiiiiii......
yok....
yanlış yapmışız....
bu çocukların gözünü herşeye doyurmakla kendi kuyumuzu kazıp; ipimizi kendimiz çekmişiz okadar söyliyim...söyliyim de; ben yandım; bari siz yanmayın bacılarrrr.....

peki sonuç???
yarım saat yıkama; bir okadar düzleştirip nemini alma ve kurutmak için sermeyle harcanmış kossskoca bir akşam vakti...
dolu tarafından bak derseniz eğer; sonuç aşağıdaki gibi bebişlerim...yani herşeye rağmen mutlu sonnn :)






6 yorum:

  1. maşallah ne kadar coklar azaltırsan temizleme surende azalır kuzum :) Bende kardeşime hiçbişe yaptıramıyorum valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sık yıkamayım diye yedekli çalıştım hehhe :)

      Sil
  2. Annem bunun püf noktasını bulmuş başkalarına iş nasıl yıkılır. Özellikle eşe ve çocuklara. Rüşvete, duygu sömürüsü yapmaya gerek yok. İş yaparken asabi davranışlar her şeye karışmalar. Aman şimdi bunun siniri çekilmez diye yardım ederiz valla o da rahat eder biz de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akıl akıldan üstünmüş bak :))) bi de bu yolu deniyim süpermiş... arıza olucam yani ;) nihahahhaaaaaaa :)

      Sil
  3. Ayy ben kıyamaaaam:) kullanma ya bu fırçaları artık diye kızar vala kardeşim hem sonra:D bde ne kadar rüşvet versem de yanaşmaz gibime geliyo:/

    YanıtlaSil
  4. yanaşmadı ve isyan etti zatenn cık cık cıkkkk

    YanıtlaSil