11 Mayıs 2014

HEDİYEM VE TÜM DUYGULARIM...AYNI PAKETTE ;)

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN BEBİŞLERİM MERHABAAA :)

bugün benim ve tüm annelerin günü..mutluyuz; gururluyuz..yüreğinde anne şefkati ve merhameti taşıyan tüm kadınların anne olsunlar veya olmasınlar hiç önemli değil; anneler gününü kutluyorum...

uzun zamandır üzerinde çalıştığım keçe panomu başına gelen türlü çeşitli badirelerden sonra bitirdim  ve anneciğime hediye etmeye karar verdim...ancak öyle kuru kuruya bir tabloyla geçiştirecek değildim elbette..

anneciğime karşı duygularımın belki milyonda birini ve ancak tablonun arkasına sığacak kadarını yazıp arkasına yapıştırdım ve öyle verdim kargoya...ertesi gün salya sümük ve boğuk bir sesle hıçkırarak teşekkürler yağdıran bir  telefon aldım..''ben razıyım senden; Allah da razı olsun'' diyordu anneciğim..

amin demekten başka ne yapabilirdim???

ANNECİĞİM...KIYMETLİM; CEFAKAR ANAM... 
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN VE BANA SENİN KIZIN OLMA MUTLULUĞUNU VERDİĞİN İÇİN SANA MİNNETTARIM... SENİ SEVİYORUM DÜNYALAR İYİSİ MERHAMETLİ İNSAN :)


bu arada yazım için ne diyeceğimi bilemiyorum..okadar yoğun duygularla ve bir nevi gurbetlik olmanın verdiği hassasiyetle okadar  kötü yazmışım ki :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder