5 Mayıs 2014

NİSAN AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

BEBİŞLERİM 
tüketimimi sınırlama kararı alıp nispeten başardığımı farkettiğim bir postumdan herkese merhaba :)


az önce de bahsettiğim gibi artık kozmetik  tüketimimi deterjanlarımda olduğu gibi azaltma kararı aldım.. temizlikte nasıl ki bezlerde sadece petra; 
deterjanda da amway kullanıyorum, 
sağlık ürünlerine de keza öyle...tek markam biorichi biliyorsunuz..
kozmetikte de o yolda ilerlmeye başlaım...en ama en kaliteli ürünlere tek seferde ödeme yapıp uzun vadede hem ekonomi sağlamak hem çevreye zarar vermemek, hem sağlığımı korumaktı maksat bakalım durumlar ne olacak zaman içinde

ÖNCE GENEL BİR GÖRÜNÜM


MAKYAJ GRUBU


tüm bu yukarıda saydığım sebeplerden dolayı elimdekiler yavaş yavaş eriyor..yavaş dedimse herşey için geçerli değil bu zira en çok tükettiğim ürün maskara..

CALVİN KLEİN EUPHORA PARFÜM: 40 yaşıma geldim; ömrümde kullanmaktan resmen azap duyduğum tek ürün bu... kullanma at veya ver dediğinizi duyar gibiyim ancak biriciğim kızımın hediyesiydi..e hayli de fiyatlı olunca bitirmek farzdı..şükür bitti..ne tarzı,ne notaları ne şişesi..evet hatta şişesi bile...asla bana uygun değil!! allahım sana şükürler olsun bitti

GOLDEN ROSE MASKARA: elbette ki benim kullandığım bir ürün değil her nekadar arada tırtıklasam da hiihihiiiii :)

COVER GRAY SAÇ MASKARASI: büyük hayallerle aldığım bir ürün ama cıkkkssss :(

CLİNİQUE ALL ABOUT EYE CREAM: benim vazgeçilmezim... sadece arada cildimin toleransını arttırmak amacıyla bu ay farklı bir ürün aldım yıllardan beri ilk kez..bakalım ;)

MISSHA BB CREAM: sanırım yaşadığım sürece bunu kullanıcam..artık büyük boylarını sipariş veriyorum bu da bunun ispatı..hatta siparişim elime geldi bile ;)

BANYO GRUBU


BİOBLAS YAĞLI SAÇLAR SERİSİ: kzımın tükettiği bir ürün..saçlar yağlı ve dahi dökülme sorunu olrsa gidecek tek kapı :(

CLEAR MEN MENTOLLÜ: bu da ailemizin yeni ergeninin kendini bireysel yönde kanıtlama basamaklarından biri..büyüyorlar ve ben de seçebilirim mesajını verme gayretindeler ;)

BLEFARO SHAMPOO: bakın ısrarla ve ısrarla öneriyorum... benim gibi sık sık kirpik dibi iltihabı yaşayanların kullanması gereken bir ürün ciddi tavsiye ediyorum :)

DECLOR AKNE TONİĞİ: hemen her ay tükettiğim :( nezaman bitecek bu akne problemi bilmem :( e bunu neden kullanıyorsun diye soracak olursanız; hem iltihaplanmasını önlüyor kem de yayılmasını

BEE BEAUTY VANİLLA CHEESECAKE PEELİNG: hep ama hep ama hep kullanıcam; okadar söyleyim

AVON SENSİTİVE BANYO KÖPÜĞÜ: sanırım manolyalısıydı..avonu duş jelleri ve köpüklerinde çok seviyorum ben..bee beauty ile dönüşümlü kullanıyorum ;)
YÜZ VE AĞIZ BAKIMI


LİSTERİNE AĞIZ SUYU: geçen ay bahsettiğim gibi fotodaki bitince büyük boyunu aldım artık bu ay..rahat edin en az 2 post görmeyeceksiniz bu ürünü hehe :)

KONJAC SPONGE: ürünün iddiası akne sorununu ortadan kaldırmak..bunu yapar mı bilmem ama kullanırkenki yarattığı masaj etkisi beni benden alıyor...tek sıkıntı kullanıma hazır hale gelmesindeki geçen süre

CETTUA DEEP CLEAN MASK: uygun fiyatlı ve güzel bir ürün..rastladıkça alıp kullanıyorum

A&F PATCH EYE MASK: böbrek sorunlarımdan dolayı ihmal etmemem gereken göz bakımımın bir parçası..tavsiye ederim :)

HALF MOON VİTAMİN E MASK: ilk kez kullanıyorum..e vitamini yüklemesi yapıyor mu bilmiyorum ama bıraktığı serinlik ve temizlik hissi için bile alınmaya değer bence ;)

benim bu ay tükettiklerim bunlar bebişlerim..tavsiyelerinize ve paylaşımlarınıza açığım..sizler neler kullanıyorsunuz görmek ve bilgilenmek istiyorum..paylaşımlarınızda görüşmek dileğiyle :)



4 yorum:

  1. sevmedigin parfümü bitirmek cok gicik birsey, bende bazen daha cabuk bitsin diye havaya sIkardIm oda spreyi gibi ;)

    YanıtlaSil
  2. aynen... kuzumun hediyesiydi kıyamadım.. şükür ki bitti :)

    YanıtlaSil
  3. golden rose maskaranın sarı olanı dene diğerlerinden daha ğüzel bir şans ver bence

    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/ buda benim blogum umarım begenirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdekini bitirince deniyim bakalım..maskara çok çabuk kuruyan bişey çabuk bitiyor nasılsa ;) teşekkür ederim :)

      Sil