21 Mart 2014

İKEAAA... (HAKKETTEN) EVİMİZİN HERŞEYİ ;)

SELAMMMMMMM

sizler de benim gibi evde aksayan işlerden,eksikliklerden ve aslında çok kolay çözümlere sadece ihmalimizden dolayı faydalanamamaktan şikayetçi misiniz ??

evim benim herşeyim... evet birçoğunuza ters gelecek belki biliyorum..arkadaşlarım var çünkü sizler gibi..çok fazla ev merkezli değildirler ama ben böyleyim elimde değil..herşeyim düzenli,bitmesi durumunda yedekli olacak; eşyalarım zarar görmeyecek.. sırf ben gezicem diye işin ucu kaçmayacak...kısaca böyle özetleyebilirim evet...
işte bu yüzden elime geçen maddi manevi ilk fırsatta hep evime dair şeyler alırım,yaparım ben...
sömestr tatilinde bir ikea çıkartmasında elime neler geçmiş, nekadar rahatlatmışım kendimi ve evimi bakalım 



işte ilk sorunum olan mobilya-parke çizilmelerine karşı çözümlerim...özellikle üst-soldaki aparatlar çok işime yarayacaklar zira bunlar sandalye ayaklarına çakılan küçük dayanıklı pedler..hep parkelerin çizilmesini hem de ses yapmasını engelliyorlar...şiddetle tavsiye ederim..diğerleri hepimizin bildiği küçük yapışkanlı yastıkçıklar..


deterjan hazneli bulaşık fırçasını sadece merakla aldım performansının ve sonuçta memnuniyetimin bu denli yüksek olacağını tahmin etmiyordum açıkçası..çok pratik ;)

3 boy hamur kalıbı...tabii ben hamur işi veya tatlı yapmaktan çok yoruluyorum ya :P
ille yardımcı almam lazımdı puhahahaaaa :)


beni tanıyan herkes; fincan merakım olduğunu bilir..eee dolaplar yetmez olunca çözümü bu şık siyah metalden fincan askılıklarında buldum..ben 2 tane aldım...pişmanım..bir 2 tane daha kaldırırdı ancak koyacak yer olmayınca ı-ıhhh !!! 


ve işte evinde olmayanın neredeyse ülkeden sınır dışı edileceği ikea saksılarrr....
evde mevcut 2 saksı varken daha fazlasını neden alır insan??? böyle vicdan azapları yaşarken aaa bi de baktım çoktannn kendilerini verimli hissedecekleri alanlara yöneldiler..makyaj fırçalarımı koyuyorum onlara..birine yüz; diğerine göz fırçalarımı yerleştirdim hemencecik..
fener; renk bakımından tonu tutmasa da balkondaki yerini aldı ancak içime sinmediğinden midir yoksa ihmalkarlığımdan mı; ilk rüzgarda aşağı düşüverdi ve hasar gördü :(
ve bu tepsi...kalabalık misafirlerimde bana çok yardımcı olacak ancak okadar büyük ki onu koyacak yer bulamıyorum :(
küçük tabakların tatlılığına bakar mısınız ?? umarım hiçbiri paslanmaz :(


sırf fincanlarıma uygun olduğu için aldım çok da güzel uydular birbirlerine..ancak unuttuğum bir nokta var ki yuvarlak formdaki hiçbir ama hiçbir aparat; pratikte ergonomik değil !!!


6 lı set halinde aldığım organizerler nasıl işime yaradı anlatamam...aynı türden eşyaların birarada ama düzenli olmasından yanayım ben.. bir çekmeceye doluşturulmuş eşyaları görünce bunalım olurum yoksa...büyük kare olana yazlık kırışık giyilmesi gereken tuniklerimi yerleştirmiştim önceden..daha büyüğünü alınca daha bir rahat sığdılar içine...hemen yanındakinde belim-boynum için kullandığım sıcak tohum yastıkçıklarım bir arada
onun da yanında yine sağlık durumlarımdan dolayı kullandığım bitkisel içerikli merhemlerim-kremerim var..
en küçük 2 tanesine de bandana ve ojelerimi yerleştirdim
hepsi ait oldukları çekmecelere girince okadar içim rahatladı ki anlatamam ;)

bu küçük şık istiridye şeklindeki tabağı da mutfak reyonundan aldım keşke daha fazla alsaydım okadar şık ki...ben disk pamuklarımı yerleştirdim üstüne hemencecik...softalarınızda limon servisinde,mum altlığı veya günlük küpelerinizi-yüzüklerinizi koymak için kullanabilirsiniz siz de ;)

sizler hayatınızı kolaylaştıracak neler kullanıyorsunuz gerçekten çok merak ediyorum..paylaşırsanız çok sevinirim..
sevgiyle ve mutlu kalın ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder