22 Mart 2014

SIRA GELDİ 2.ÇEKİLİŞİME :)

YEPYENİ BİR POSTTA HEPİNİZE MERHABA BEBİŞLERİM :)

blogumun 1.yaş gününde yapmış olduğum çekiliş hazırlık aşamasında beni çok heyecanlandırdı ve aradan çok geçmeden kendime ne aldıysam birer tane de aynısından extradan ürün alarak 2.çekilişime de otomatikman hazırlanmış oldum böylece 


bu çekilişte ürünlerim:
avon ve oriflame'den oluşan orijinal boy ürünler,
 missha ve clinique'den sample ve tester'lar
2 adet calvin klein euphora ve 1 erkek parfümü tester'ı
veee....
tam yerinden; kaynağından..arabistandan bir rastık ve misvaklı diş macunu
ve son olarak da 
flormar'dan 2 adet nail art serisinden oje,1 topuz tokası ve de 2 adet cupcake kağıt törpüden oluşuyor :)



1-avon planet spa pirinç özlü maske
2-oriflame tender care bakım kremi
3-flormar nail art oje (mavi-siyah)
4-avon very me göz kalemi 2 adet (yeşil-kahverengi)
5-missha salyangoz özlü gece kremi (sample)
6-missha şampuan(tester)
7-missha  skin care nemlendirici (sample)
8-clinique bakım kremi(sample)
9-gratisten topuz tokası
10-gratisten cupcake kağıt törpüler
11-misvaklı diş macunu (vazgeçemeyeceksiniz)
12-rastık
13-2 adet calvin klein euphore ve 1 erkek parfümü(sample)

gelelim katılım şartlarına

1-herzamanki gibi blogumun gfc'den takipçi olmanız-çekilişimi duyurmanız
2-bloglovin'den de beni takip etmeniz ve çekilişimi duyurmanız
3-facebook ve twitter'dan çekiliş postumu paylaşmanız
tüm bu paylaşımlarınızı da linkleriyle birlikte bu postun altına bırakmanız..
şartlar sadece ve sadece bunlar ..
yalnızzz....
ilk çekilişte ağzım fena yandı ... duyurusunu yapmış olmama rağmen sırf çekilişler için açılan bloglar da katıldı uyarmama rağmen eliycem diye hayatım karardı bi yerden sonra da bıraktım gitti..hadi dedim bu ilk çekilişim bu seferki böyle olsun


ancak kararlıyım bu seferki çekilişimi gerçekten bloglarına ve blogger'a emek veren bir kişinin kazanmasını sağlıycam o yüzden  hediye kazanmak için açılan bloglar zahmet edip katılmayı denemesinler bile rica ediyorum..adınız çıksa bile eleneceksiniz çünkü


çekilişe son katılım  14 nisan pazartesi akşamına kadardır..kazananı 16 nisan çarşamba akşamı duyurucam 
hepinize bol şannsssssssss



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder