14 Mart 2014

MAKYAJ '' BAVULU '' TEMİZLİĞİ ;)

SELAMM..SELAMM..SELAMMMM

 birkaç gün önce sözümona küçük çapta bir temizlik harekatına giriştim.. tabii elimin değmesiyle pişmanlık eğrimde yukarı doğru bir çıkış oldu ama gelin görün ki ben bir aslanım; titiz ve hassasım bu konularda...başladığım işi de yarım bırakmam ayıptır sölemesi ehehhh :)


neyse...elediklerim,attıklarım,verdiklerim,tarihi geçenler bla bla .... bi baktım çantam mevcudiyetinin yarısını kaybetmiş... neyse ki o noktada uzaktan kumandalı gratis alışverişim imdadıma yetişti ama tabii siz şimdilik avucunuzu yalarsınız zira onu bir sonraki posta erteledim 

fotolara geçmeden önce keşke diyorum ben  bu temizlik operasyonuyla ilgili kendimin de bir öncesi-sonrası fotosu çekseydim de size post hazırlıycam diye ne çetin yollardan geçtim ne hale geldim bi görseydiniz


ne kadar derli-toplu-temiz görünüyorlar değil mi?? ama cıkkkk !! değil işte....


 efenim bu çantamın dışarı infilak etmiş hali



yani bikaç dakika eiyylece bakakaldım bu işin altından nasıl kalkıcam diye ama renkler kokular elbette cazibesiyle beni içine aldı ;)



sonra başladım gruplara ayırmaya ve hepsini teker teker silip kurutup verilecek-atılacak-ııııhhhh kategorilerine ayırdım


fırçalarım evinde olmayanların kınandığı ikea saksıların içinden çıktı...temizliklerini 1 gece önceden bioderma jelle yapıldığı için işim daha kolay oldu itiraf etmeliyim...

sonra hooppp tekrar eski yerlerine ;)


yaaa rabbiiii !! ben bu işin altından nassı kalkarım imdaaaaakkkk !!!



allık-BB krem ve baz grubu bayaa bi elemeden geçti kuşa döndü desem yeridir :(


rujlar yeni aldığım standa hoop deyip uçuverdiler...ben de şaşırdım hiç yadırgamadılar hallerini 


ve işteeeeeeeee finallllllll 
bi çeşit mutlu son da diyebiliriz...en azından benim için öyle ;) 



sonuç ne derseniz; yükte hafif; paha da ağır bir yükten kurtuldum ama paşa göynüm okadar rahatladı ki tarifi imkansız...


siz de benim gibi işe giriştiğinde birşeylerden kurtulmadan edemeyenlerden miisiniz??? o zmaan yaklaşın buraya...bende daha çoookkkkk ekşın bulacaksınız garantiiiiiii 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder