3 Mart 2014

SIKINTIII...SIKINTIII...SIKINTIIIIII !!!!!

OFFFF POFFF BEBİŞLERİM MERHABA


ben hayatımda bukadar sıkıntılı bi gün geçirmedim..sabahtan beri canım nekadar çok sıkılsa okadar çok da tembellik ettim resmen bir kısırdöngü.. hayata küstüm yemin ederim !!!


ben de eskileri karıştırıp izleyicilerimin arttığı bir zamana not aldığım bir yağlıboyamı paylaşayım dedim günün sonunda bütün gün ne yaptım ben sorusunu sorduğumda kendimden nefret etmemek için


ege evlerine bayılıyorum şöyle bol begonvilli,mavi kapılı beyaz badanalı..tabloların ilkini yapalı hayli zaman oldu paylaşmak bugüne kısmetmiş...umarım beğenirsiniz...eleştirilerinize de açığım bunu sakın unutmayın..
ama bakın 


olumsuz bişiy sölemek yok..kusur bulmak yok..beğenmemek yokkkkk... istediğiniz kadar övebilirsiniz ona izin veriyorum böle de alçak gönüllü biriyim işte


buyrun efenimmmm 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder